gormine Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Ja, det har jo seg slik at jeg en gang i tiden var dum nok til å bruke kreditt jeg ikke hadde mulighet til å betale tilbake. Men jeg prøver nå å bli kvitt det jeg kan av gjeld, sakte men sikkert. (Er student, og derfor tar ting litt tid.) Jeg har 25 000kr i kreditt hos santander som jeg da selvfølgelig brukte opp for ett år siden. Men nå ønsker jeg altså å betale dette tilbake. Men i første omgang blir det nok bare 5000kr. Det jeg lurer på er om det er noe problem å putte de 5000kr inn på kortet og be de senke kreditten til 20 000kr? Og ja, jeg har klippet kortet. Men om jeg vet jeg har 5000kr der så er det jo veldig lett i krise tider å ta å overføre på pc. Derfor tenker jeg at om de senker kreditten samtidig som jeg putter pengene inn der. Så er jo pengene borte for godt. (For jeg kommer aldri til å søke kredittkort igjen, for det er ikke egnet for slike mennesker som meg;)) Lenke til kommentar
olenils Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 hehe, kjener meg litt igjen. Jeg begynte å spare helt ekstremt mye nylig etter å ha lest litt på http://kreditthjelp.com/category/sparetips. Mye jalla sparetips, men det funker dog. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Bare ring dem etter at du har overført, så går det antagelig i orden Lenke til kommentar
dingo1980 Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 hehe, kjener meg litt igjen. Jeg begynte å spare helt ekstremt mye nylig etter å ha lest litt på http://kreditthjelp.com/category/sparetips. Mye jalla sparetips, men det funker dog. olenils: Nå bør vel du slutte å reklamere for dette nettstedet, som ikke framstår som særlig seriøst når f.eks. "Kredittkortguiden" der kun omtaler kredittkort fra én og samme leverandør... Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Det går fint av å sette ned kredittgrensen. Jeg har gjort dette hos både DNB Nor (Fra 10.000 til 5000) og på Santander. Til tross for at jeg innimellom får brev der de tilbyr å øke kredittgrensen min igjen Lenke til kommentar
gormine Skrevet 21. april 2011 Forfatter Del Skrevet 21. april 2011 Supert! Da får jeg ringe demover påsken:D Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Om ikke du har behov for dette kortet så gjør deal med Sandanter. De kan konventere kreditten til et lån som har billigere rente og oppdelt i avdrag over tid. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå