Gå til innhold

Hjelp til å øke rekkevidde på trådløst nettverk

kkh

Anbefalte innlegg

Hei! har et ønske om å kunne bruke det trådløse nettverket jeg har i huset oppe i sauefjøset, signalet er til daglig stabilt helt opp til fjøsveggen, men inne i fjøset er ikke signalet sterkt nokk. Er det eventuelt noe jeg kan gjøre for å øke signalstyrken. dagens plassering av ruteren, kan ikke flyttes. På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøp en til :) Så benytter du deg av WDS instillingene på den for å bruke den nye som repeater.

Har fått en Linksys WAP54G kan denne brukes og hvordan får jeg dette til eventuelt?

Lenke til kommentar

Den burde kunne brukes, men det er ikke gitt at det vil fungere. Last ned instruksjonsmanualen for WAPen og følg instruksjonene for oppsett av WDS. I prinsippet bare å logge på WAPen og fylle inn nettverksinnstillingene for D-Linken. Gjør det mens de står ved siden av hverandre.

Lenke til kommentar

Den burde kunne brukes, men det er ikke gitt at det vil fungere. Last ned instruksjonsmanualen for WAPen og følg instruksjonene for oppsett av WDS. I prinsippet bare å logge på WAPen og fylle inn nettverksinnstillingene for D-Linken. Gjør det mens de står ved siden av hverandre.

Takk for svaret,skal prøve å se om jeg får det til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...