OHJohansen Skrevet 8. april 2011 Rapporter Del Skrevet 8. april 2011 Se returkampen med brillene på. Les mer Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. april 2011 Rapporter Del Skrevet 8. april 2011 Synes det er mer enn nok å se Nani, Drogba og co i 2D. 1 Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 8. april 2011 Rapporter Del Skrevet 8. april 2011 Jeg har ikke mulighet til å benytte meg av dette selv, men jeg synes i det minste det er interessant. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. april 2011 Rapporter Del Skrevet 8. april 2011 Synes det er mer enn nok å se Nani, Drogba og co i 2D. Hollywood i 3D er vel ikke så ille? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. april 2011 Rapporter Del Skrevet 8. april 2011 Du tenker på Torres? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. april 2011 Rapporter Del Skrevet 8. april 2011 Blant annet ja. Mange andre skuespillere på plass også. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. april 2011 Rapporter Del Skrevet 8. april 2011 Kan jo caste en hel film fra dette oppgjøret ja. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 8. april 2011 Rapporter Del Skrevet 8. april 2011 Hvor bra blir 3D-kvaliteten på fotball? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. april 2011 Rapporter Del Skrevet 8. april 2011 Sky Sports har holdt på med fotballkamper i 3D i godt over ett år nå. Har Sky Sports selv, men dessverre ingen 3D-TV så har ikke fått sjekket det ut enda. Etterspørselen blir i hvert fall større og større om man skal tro Sky, så kvaliteten er nok rimelig top notch. Lenke til kommentar
Artemis-Entreri Skrevet 8. april 2011 Rapporter Del Skrevet 8. april 2011 Sony kjørte et opplegg under VM i sommer der kinoer verden over med 3D utstyr og 4k prosjektorer på plass, kunne overføre kamper i 3D. Så Semifinalen mellom Tyskland og Spania på Ringen kino, og må si jeg ble meget overasket over kvaliteten. Synes det kom mer til sin rett i sportsending en i filmer med 3D. Sendingen var riktig nok i 4k så ikke sikkert det blir helt den samme kvaliteten på Visat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg