myhken Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Du har ikke tilfeldig vis kommet over andre bra løsninger utover disse som du bruker pr dags dato? BTW: Hva slags opp/ned hastigheter får du mot idrive? Jeg opplever som regel dårlig hastigheter mot servere som er plassert i USA... Frank Jotta og Idrive er de to løsningene jeg har funnet som passer meg for øyeblikket. Idrive på grunn av "familie" pakken med 5 pcer (jeg har 4 stykker som jeg tar backup av) og Jotta fordi hastigheten er max i forhold til linjehastigheten min. Idrive er noskå treg i forhold til Jotta, ca 900 kb/sec ikke så mye mer ved restore. Men Idrive er til nødstilfelle, og om huset brenner ned, eller alt blir borte, så kan jeg enten vente en ukes tid for å få ting tilbake, eller så betaler jeg (forsikringen) for at de sender en disk med dataene på. (de tilbyr dette) På Jotta får jeg max både ned og opp i forhold til min linje. Men igjen, bruker jo online backup som siste sikkerhet. Så er ikke veldig bekymret for hastigheten totalt sett. Lenke til kommentar
Mascot68 Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Hastighet er som regel det store problemet med disse tjenestene. De aller færreste har forstått at de må støtte parallelle overføringer for å gi brukbar hastighet til personer som er geografisk langt unna. De fleste forstår ikke engang problemstillingen når man tar kontakt med de. Jeg testet Jotta i starten av året, men etter å ha ramlet over et lite hav av bugs den første halvtimen, styrte jeg unna. Men savner virkelig en online backup tjeneste, så må vel tørke støvet av testkontoen der og ta en ny runde snart. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Forsøker gratisversjonen til AVG nå, men er ikke videre imponert over 0,5 megabit i sekundet i opplastingshastighet. Er det raskere for de betalte løsningene? Lenke til kommentar
fmc77899 Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 da må man vel prøve å laste opp en yottabyte med filer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå