sLR Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Fikk ett lite utbrudd her jeg sitter, siden jeg ikke klarer å huske navnet på tittelmusikken til BB i fra sesong 1, jeg husker den var rimelig populær for alt for mange år siden. Ingen suksess med google. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 "Big Brother" av Organic. 1 Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Hmmm, var ikke det Anne Lingan med "kicking you out?" eller var det senere? Edit: Da var det kanskje senere... Endret 8. april 2011 av awesnes Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Nei det var senere for jeg mener at i sesong to av bigbrother var det Big Brovaz eller noe som hadde sangen. Og mener og huske at organic hadde den første. Lenke til kommentar
sLR Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Takk, Tabris. Da fikk jeg ro i sjela.. : ] Endret 8. april 2011 av H4nk Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Tabris var først Endret 8. april 2011 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Trådstarter bør forresten lære seg å google bedre.... Denne wikipedia-artikkelen dukket iallefall opp da jeg googlet "big brother sesong 1 musikk"... Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Trådstarter bør forresten lære seg å google bedre.... Denne wikipedia-artikkelen dukket iallefall opp da jeg googlet "big brother sesong 1 musikk"... Å hvis dere ser hva mitt tideligere nick var her på diskusjon.no og så ser dere på nicket til han som la ut sangen, Shit brix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå