bIsk0p Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Viktig å skrive ned målene slik at du faktisk ikke husker feil Nedgang er alltid bra, kroppen reagerer forskjellig fra uke til uke og man kan ikke forvente at progresjonen er lik hver uke. Lykke til videre og god helg! =) Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Hvis du fortsatt sliter med søtsug kan du prøve å pusse tennene, funger som oftest på meg. Og, såklart; Stå på! Endret 4. mai 2011 av Christian B Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 9. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2011 La ikke ut bilder denne fredagen, for jeg hadde verken gått ned eller opp. Noe som jeg ikke er fornøyd med. Falt litt av etter påskeferien, men er på vei tilbake, vil forhåpentligvis se resultater igjen neste Fredag! Har satt meg ordentlig inn i det med kalorier, og skal prøve å holde meg på 1500/dagen. Har også satt opp trenings-plan, som er følgende; Mandag: Jogge 30 minutter 3 runder sirkeltrening (styrke) Onsdag Romaskin (4x4) 2 runder sirkeltrening (styrke) Fredag Jogge 60 min ser for meg at det kan bli ett rent helvete, men skal prøve! Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 La ikke ut bilder denne fredagen, for jeg hadde verken gått ned eller opp. Det er bare noe du tror Om du har begynt å ta av vekt/fett så stagnerer man ikke i begynnelsen Lenke til kommentar
Grand Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Fredag Jogge 60 min ser for meg at det kan bli ett rent helvete, men skal prøve! Du aner ikke hvor deilig det blir etter du har jogget i 60 min. Kjøp deg en farris eller kaldt vann med isbiter og kos deg i sola etterpå, da kan du slappe av med sinsykt god samvittighet 1 Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 La ikke ut bilder denne fredagen, for jeg hadde verken gått ned eller opp. Noe som jeg ikke er fornøyd med. Falt litt av etter påskeferien, men er på vei tilbake, vil forhåpentligvis se resultater igjen neste Fredag! Har satt meg ordentlig inn i det med kalorier, og skal prøve å holde meg på 1500/dagen. Har også satt opp trenings-plan, som er følgende; Mandag: Jogge 30 minutter 3 runder sirkeltrening (styrke) Onsdag Romaskin (4x4) 2 runder sirkeltrening (styrke) Fredag Jogge 60 min ser for meg at det kan bli ett rent helvete, men skal prøve! 1500 er ganske lite. Viktig at kroppen din ikke går inn i sultemodus, da det vil redusere fremgangen din I tilegg er det ikke sunt. Regn ut hva behovet ditt er, trekk fra 3-500(maks) og suppler med trening. Om du sulter kroppen og går ned på den måten, er det vekt som veldig lett kommer tilbake når du begynner å spise normalt etter nådd mål. Viktig at du får i deg proteinrik mat sammen med treningen da dette hjelper deg når du skal gjøre om lubb til muskler! Ville også prøvd å sett på mat du kan erstatte brød med, da brød ikke gir deg noen ordentlig metthetsfølelse før du har spist veldig mye. For min del funker kesam, kylling og Q Skyr veldig bra. Til lunsj kan du f.eks spise en halv grillet kylling (ta av skinnet og annen dritt) om det er noen som selger det i nærheten av skole/jobb. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Hehe, ja. Er ikke akkurat stolt av kroppen min nå nei. Men det er jo det jeg håper å få gjort noe med! Du har i allefall all grunn til å være stolt av initiativet, gjennomføringen og resultatene. Fortsett sånn! 1 Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Interessant lesing. Skal følge med her jeg også Stå på mister! 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 La ikke ut bilder denne fredagen, for jeg hadde verken gått ned eller opp. Noe som jeg ikke er fornøyd med. Falt litt av etter påskeferien, men er på vei tilbake, vil forhåpentligvis se resultater igjen neste Fredag! Har satt meg ordentlig inn i det med kalorier, og skal prøve å holde meg på 1500/dagen. Har også satt opp trenings-plan, som er følgende; Mandag: Jogge 30 minutter 3 runder sirkeltrening (styrke) Onsdag Romaskin (4x4) 2 runder sirkeltrening (styrke) Fredag Jogge 60 min ser for meg at det kan bli ett rent helvete, men skal prøve! 1500 er ganske lite. Viktig at kroppen din ikke går inn i sultemodus, da det vil redusere fremgangen din I tilegg er det ikke sunt. Regn ut hva behovet ditt er, trekk fra 3-500(maks) og suppler med trening. Om du sulter kroppen og går ned på den måten, er det vekt som veldig lett kommer tilbake når du begynner å spise normalt etter nådd mål. Viktig at du får i deg proteinrik mat sammen med treningen da dette hjelper deg når du skal gjøre om lubb til muskler! Ville også prøvd å sett på mat du kan erstatte brød med, da brød ikke gir deg noen ordentlig metthetsfølelse før du har spist veldig mye. For min del funker kesam, kylling og Q Skyr veldig bra. Til lunsj kan du f.eks spise en halv grillet kylling (ta av skinnet og annen dritt) om det er noen som selger det i nærheten av skole/jobb. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Doof, du kan vel ikke være uenig i at for høyt kaloriunderskudd ikke er optimalt?! Ei heller at kroppen vil begynne å spare/tære på muskler hvis man har et veldig høyt kalori underskudd etter 3-4 uker. Det smarteste er å legge seg til en kostplan man kan leve med resten av livet, men det går også fint å kjøre litt mer ekstrem dietter for å komme seg til et mål (eks PSMF) Men da er det viktig å forstå hva man gjør for å unngå at man spretter rett opp igjen etter dietten. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Glemte å nevne kanskje det viktigste, som bIsK0p nevner. Du må finne et kosthold du kan leve med. Hvis du må bytte ut alt du liker mot ting du ikke er så begeistra for er det veldig lett å sprekke når muligheten byr seg. Jeg prøvde meg på noe sånn lavkarbo-greier, hvor man ikke kunne spise frukt. Holdt på å gå på veggen, og etter en stund var suget etter et eple så stort at jeg ikke klarte å stå i mot Grunnen til at jeg skriver at 1500 kcal er lite, er rett og slett at du vil merke det veldig i hvedagen om du plutselig kutter ned sånn, det er bedre å kutte litt mindre og trene mer og ta igjen på kalorier der. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Doof, du kan vel ikke være uenig i at for høyt kaloriunderskudd ikke er optimalt?! Ei heller at kroppen vil begynne å spare/tære på muskler hvis man har et veldig høyt kalori underskudd etter 3-4 uker. Det smarteste er å legge seg til en kostplan man kan leve med resten av livet, men det går også fint å kjøre litt mer ekstrem dietter for å komme seg til et mål (eks PSMF) Men da er det viktig å forstå hva man gjør for å unngå at man spretter rett opp igjen etter dietten. Man kan holde på PSMF frem til man har rundt 10% kroppsfett uten komplikasjoner, så ja jeg mener at så lenge de essensielle behovene er dekket så kunne man gjerne ligget på 300 kalorier i inntak hver dag omså... For å dra det til et ytterpunkt vel og merke, men det ville gått bra. Man kan helt fint kjøre et lengre ekstremt underskudd om man er overvektig, anbefaler litteratur av Lyle mcDonald om temaet I wouldnt steal a car, but i would download one if i could... Just saying... Lenke til kommentar
storken Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Som sagt, som overvektig går det fint ann å ligge i et stort underskudd - så lenge du har proteinene på plass Mikaeru, anbefaler at du tenker deg om en gang til før du begynner å jogge for mye - ekstrem belastning i forhold til hva du sitter igjenn med. Styrketrening er optimalt når du ligger i underskudd og er overvektig Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Mikaeru, anbefaler at du tenker deg om en gang til før du begynner å jogge for mye - ekstrem belastning i forhold til hva du sitter igjenn med. Styrketrening er optimalt når du ligger i underskudd og er overvektig Enig her, styrketrening og/eller svømming burde du heller holde på med. Svømming er det beste med tanke på belastning! 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 +1 på svømming ja. Det har vel aldri/noensinne vært registrert at noen har klart å bli overtrent av svømming heller Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 13. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2011 (endret) 13.05.2011 (99.9 kilo) (fuck yea, under 100!!) Treninga i dag: Jeg sa i mitt forrige innlegg at jeg skulle prøve meg på 60 minutter, og det gjorde jeg. Og jeg greide det! Jeg hadde en 2-minutters gå pause når jeg nærmet meg 30 minutter, utenom det så var jeg i farta resten av minuttene. (60 minutter, 7.57km, 716 kcal) etterfulgt av 45-minutters gåtur hjem. (3.6km) Nå skal jeg straks ut i det pene været og kose meg. takk til dere som følger med, og god helg! Endret 19. juli 2012 av Mikaeru 3 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Bra jobba! Håper du har skikkelig sko når du holder på Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2011 (endret) 20.05.2011 (98,5 kilo)Det går i hvert fall riktig vei! Vet dog ikke hvor stabil vekta her hjemme er, i forhold til vekta på treningssenteret.Men jeg tror ikke det skulle vært noe problem, for jeg brukte jo vekta hjemme forrige fredag også.Skal prøve å huske å veie meg der nede isteden. Stoler mere på den. Endret 10. oktober 2013 av Mikaeru Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Hvor gammel er du? Har du vært i militæret enda? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå