Gå til innhold

Beste databordet til hardcore pc spilling 247? :)

Anbefalte innlegg

Ser dette greit ut?

room.jpg

Sånn er mitt databord:)

Sikkert det databordet fra IKEA som karen over beskrev.

Joa, det er det.. it's from IKEA:)

Lykke til med valget :woot:

Ja det er det. BAre at jeg har den utgaven der vinkelen er andre veien (med den lange siden på høyresiden). Men det er ett fett hva man velger, kommer ann på romløsning osv.

Og se at du har litt andre stolper enn meg, men det har vel egentlig ikke noe å si det heller.

Skulle ha hatt digitalkamera.

Den stolen din så digg ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er ikke noen stor fan av slike løsninger som "databord", særlig ikke når du skal holde på med maskinen/spille 24/7 slik som jeg ofte gjør... Viktigste komponenten er stolen, deretter skjermhøyden etc.. For min del så har jeg skjermen i ca samme høyde som stolen. dette medfører at jeg kan legge bena på bordet og bruke denne for å hvile beina...

Jeg sitter/ligger med tastaturet på fanget, og dette er perfekt for laaaaaang gaming tid... 8)

Etter min mening er ikke slike "databord" beregnet for hardcore gaming.. Så mitt tips er gå ut og finn ett helt ordinært bord som passer inn i rommet....

:woot:

Jøss jeg sitter på akkurat samme måte.

Til bord vil jeg annbefale deg og lage bein på ei stor hobby-plate (plate laget av solid tre) jeg har noe liknende.

Mvh

Slinky

Lenke til kommentar
Greit bord du har psilocybe , men stolen som står på bilde, må jo være ondt å sitte på, har hatt en sån før fikk ondt som kjøss. Skaff deg en bedre stol :yes:

hehe.. gammelt bilde. var på ikea i går og kjøpte en heftig direktørstol:

07248_PE083343_S4.jpg

meget fornøyd med den. får utrolig god støtte i rygg og nakke.. også var den relativt billig, bare 1795,- :)

Lenke til kommentar

sit no med eit såkalla databord (pappa's pc). Det funker igrunnen greit om du bruker pappa's patent: snu bordet og set skjermen på tastaturskuffen.

Då vert det ganske leveleg.

Men ei diiger bordplate i passeleg høgde og størrelse 180x80 er heeilt genialt.

kjøp bordplate og bein separat. billig og kongeleg med rett stol..

daABBA : :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...