Jattajatta Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Ser dette greit ut? Sånn er mitt databord:) Sikkert det databordet fra IKEA som karen over beskrev. Joa, det er det.. it's from IKEA:) Lykke til med valget Ja det er det. BAre at jeg har den utgaven der vinkelen er andre veien (med den lange siden på høyresiden). Men det er ett fett hva man velger, kommer ann på romløsning osv. Og se at du har litt andre stolper enn meg, men det har vel egentlig ikke noe å si det heller. Skulle ha hatt digitalkamera. Den stolen din så digg ut. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 selv ville jeg gått for en plate med fire bein, ikke noe "data-bord". bordet til strupstad ser også meget lekkert ut, noe jeg definitivt kunne tenkt meg i den nye leiligheten. for tiden står data-stæsjet mitt på to bord i lik høyde, sånn som dette : Lenke til kommentar
flabben2k Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Greit bord du har psilocybe , men stolen som står på bilde, må jo være ondt å sitte på, har hatt en sån før fikk ondt som ******. Skaff deg en bedre stol Lenke til kommentar
|Slinky| Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Jeg er ikke noen stor fan av slike løsninger som "databord", særlig ikke når du skal holde på med maskinen/spille 24/7 slik som jeg ofte gjør... Viktigste komponenten er stolen, deretter skjermhøyden etc.. For min del så har jeg skjermen i ca samme høyde som stolen. dette medfører at jeg kan legge bena på bordet og bruke denne for å hvile beina... Jeg sitter/ligger med tastaturet på fanget, og dette er perfekt for laaaaaang gaming tid... 8) Etter min mening er ikke slike "databord" beregnet for hardcore gaming.. Så mitt tips er gå ut og finn ett helt ordinært bord som passer inn i rommet.... Jøss jeg sitter på akkurat samme måte. Til bord vil jeg annbefale deg og lage bein på ei stor hobby-plate (plate laget av solid tre) jeg har noe liknende. Mvh Slinky Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Greit bord du har psilocybe , men stolen som står på bilde, må jo være ondt å sitte på, har hatt en sån før fikk ondt som kjøss. Skaff deg en bedre stol hehe.. gammelt bilde. var på ikea i går og kjøpte en heftig direktørstol: meget fornøyd med den. får utrolig god støtte i rygg og nakke.. også var den relativt billig, bare 1795,- Lenke til kommentar
SirMixaloT Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Jeg er veldig fornøyd med databordet jeg har. God plass, ergonomiskt, fungsjonabelt og veldig flott å se på Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Tips: Klikk på bildet. Edit: Ser at de íkke sender den til utlandet(USA-basert firma). Men likevel. Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 DummeGaas: morsom greie Men jeg skjønner ikke helt hvorfor det er to hjul bakpå.. trenger kanskje to hjul til + en motor? Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Gammel "moddet" skrivepult med keyboard-hylle under, som holdes på plass ved hjelp av en gammel stor Lego-kloss! " border=0 alt="user posted image" > Lenke til kommentar
Lef Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Jeg har denne: http://www.bohus.no/default.asp?menu=0&pag...e=0&product=583 Meget billig, men også meget behagelig ! :-) Kjøpte den til og med på tilbud, tror jeg betalte 695,- eller noe sånt, etter min mening "gi bort pris" for en slik stol. Ordinær pris: 895,-, ikke akkurat dyrt det heller 8) Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 det beste er faktisk hva jeg har. kjøp 1 stk plate som er passe stor og bra på byggmaker! kjøp 4 stk bein 70cm og 16 skruer på byggmakker! plate+bein&skruer = bæste bordet med masse god plass! Lenke til kommentar
huf Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Jeg har denne:http://www.bohus.no/default.asp?menu=0&pag...e=0&product=583 Meget billig, men også meget behagelig ! :-) Kjøpte den til og med på tilbud, tror jeg betalte 695,- eller noe sånt, etter min mening "gi bort pris" for en slik stol. Ordinær pris: 895,-, ikke akkurat dyrt det heller 8) Hmm, den såg god ut, tror jeg skal skaffe meg en sånn en. Lenke til kommentar
arnebv Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 sit no med eit såkalla databord (pappa's pc). Det funker igrunnen greit om du bruker pappa's patent: snu bordet og set skjermen på tastaturskuffen. Då vert det ganske leveleg. Men ei diiger bordplate i passeleg høgde og størrelse 180x80 er heeilt genialt. kjøp bordplate og bein separat. billig og kongeleg med rett stol.. daABBA : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå