V. Haugen Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Google Maps 5.3 viser livet ditt i diagramform. Les mer Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg er ikke av typen som er veldig paranoid av meg, men dette ble litt mye overvåking for min del. Godt det er frivillig Jeg er mer interessert i når vi får på plass fullverdig navigasjon i Google maps her på berget... Lenke til kommentar
abscess Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 learntofly: dette har vært tilgjengelig lenge, bare last ned "brut google maps" og installere Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Klar over det, men er så mye enklere når det kommer rett fra Google. Skal på ferie i utlandet til sommeren, så må nok legg inn brut bare av den grunn. Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg må si dere i Tek.no er trege med å skrive nyheter. Denne "nyheten" kom for 3 dager siden på droidnytt.no Sjekk her: http://www.droidnytt.no/2011/04/google-maps-oppdatert-2/ Lenke til kommentar
johnd2407 Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 learntofly: dette har vært tilgjengelig lenge, bare last ned "brut google maps" og installere Hvor laster du dette ned? Noe annet jeg trenger enn å bare laste ned? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg