schnell Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Se hvordan hundrevis av bilder settes sammen til ett. Les mer Lenke til kommentar
-morten Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Det er amerikanske Space Telescope Science Institute som gir oss muligheten til å se hvordan de går frem når 1400 stillbilder, tatt av Hubble-teleskopet i løpet av tre uker, skal settes sammen til ett enkelt bilde av spiralgalaksen NGC 3982. Hvis artikkelforfatter hadde lest de ca fem setningene i videoen bittelittegran nøyere, så ville han fått med seg at de setter sammen tre bilder fra Hubble-teleskopet, mens videoen er satt sammen av 1400 screenshots fra arbeidet, som pågikk i ti timer over tre uker. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 (endret) Hvis artikkelforfatter hadde lest de ca fem setningene i videoen bittelittegran nøyere, så ville han fått med seg at de setter sammen tre bilder fra Hubble-teleskopet, mens videoen er satt sammen av 1400 screenshots fra arbeidet, som pågikk i ti timer over tre uker. Faktisk så var det syv bilder fra tre Hubble-kameraer. Jeg tror ikke artikkelenforfatteren er den eneste som burde ta seg tid til å lese litt nøyere. Endret 10. april 2011 av Coffey Lenke til kommentar
-morten Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Typisk. Men så er ikke jeg ansatt skribent heller.. Lenke til kommentar
schnell Skrevet 11. april 2011 Forfatter Del Skrevet 11. april 2011 Hvis artikkelforfatter hadde lest de ca fem setningene i videoen bittelittegran nøyere, så ville han fått med seg at de setter sammen tre bilder fra Hubble-teleskopet, mens videoen er satt sammen av 1400 screenshots fra arbeidet, som pågikk i ti timer over tre uker. Faktisk så var det syv bilder fra tre Hubble-kameraer. Jeg tror ikke artikkelenforfatteren er den eneste som burde ta seg tid til å lese litt nøyere. Ups. Flott med lesere som følger med! Artikkelen er korrigert. -Artikkelforfatter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg