Gå til innhold

Genialt videoklipp

dronjom

Anbefalte innlegg

hehe, jason, hvis dette blir en hit så er det faktisk DU som har en sånn kommentar på siden min.. flau på dine vegne :p

hehe p0pc0rn, takker :p

Very nice kommentar, Olsenhower :) takk

Snakker du om syngingen på rådhustrappa i porsgrunn kan du ikke drive å se bort i fra at jeg aldri har sunget på scenen sånn alene før, og ikke sånn ute, så at jeg tok det på sparket der og koregrafien på låten og alt... ja hva skal man liksom kreve av meg da?? :p

Jeg skal nok bli mye bedre skal du se, sanker selvtillit i bøtter og spann om dagen :p

nesten blitt en hit? :p den er en hit her i skien allerede omtrent, hvertfall utrolig mange jeg kjenner som maser om låten hele tiden, blir nesten sliten, hehh :p

Ja har laget alt selv vettu, laget den i februar en søndag jeg kjedet meg ;) var zumba/wf-danseinstruktøren Wagner i skien som ville jeg skulle prøve lage noen låter han kunne bruke i film han skal lage, og så spøket en annen nabo om at jeg kunne jo prøve lage en låt om meg selv også :p så skrev jeg ned fort navnet mitt, og så tenkte jeg hva er det morsomste jeg kan gjøre ut av det bare for å si noe morsomt til de rett etterpå, så bare la jeg på "sexy", og så var vi i gang :p dvs jeg la det vekk litt, for jeg hadde jo ikke noe melodi eller noen ting, men så noen dager senere da jeg hadde fri hele dagen bestemte jeg meg for at jeg ville prøve, og laget hele sangen og komponerte hele melodien mens jeg lå i senga :p bare avbrutt av en liten tur og spise middag med foreldrene på flyplassen i skien :) og så har jeg bare vist låten til venner frem til nå. Men da jeg fant ut det ble dritkult og var så lett å mikse instrumenter på macen min så ville jeg legge den ut nå :p

Det som er SYKT kult på rådhustrappa i porsgrunn er jo at jeg bare kan koble macen til høytalerne ved å sette i ledningen til øretelefoner og ha oppe Garageband, så satt jeg og stillte på instrumentene mens låten spillte for fullt ut over porsgrunn :p og wagner har timer på mandag og onsdag og har sagt jeg kan få spille låten min der, og det gjorde jeg jo i går, så da får jeg sikkert masse mer trening og gøyt :p

Jeg skal lage masse mer versjoner med kule lyder, og jeg har jo ikke engang begynt å mikse så mye på trommedelen, for jeg vet det er mye jeg kan gjøre der også :)

Og hvis du ikke har tenkt på det så vet du at når for eksempel jeg står på scenen og synger så kan jeg vinke opp andre på scenen SÅ KAN DE SYNGE SITT EGET NAVN! ;) og jentene kan synge "boys on the planet", mens guttene synger "girls on the planet" :) Så jeg synes det er en rimelig fleksibel låt :p så dere får komme dere til porsgrunn :p

Very nice :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+8723

Det er ikke vanskelig å forstå at du er en person som ikke får så mye oppmerksomhet blant jevnaldrende og "venner", men løsningen er ikke å legge deg selv ut på nettet, og være fanatisk opptatt av tilbakemelding.

Skaff deg en hobby, gjerne noe som involverer fysisk aktivitet, da du er overvektig. Bli selvkritisk, du ser ut som en dass, på tide å gjøre noe med utsende ditt. Ta vare på deg selv og kroppen din. Snart lever du i din beste alder, hvorfor kaste det bort på å se slik ut?

Sosialiser deg, puss opp fasaden din, og møt en jente. Kom deg vekk fra internettet.

Kanskje jeg virker veldig frekk og direkte, men jeg er ihvertfall ærlig med deg.

Endret av Slettet+8723
Lenke til kommentar

det der var tidenes skivebom :p

dere fortsetter å kommentere meg uten å kjenne meg? :p eller er du en venn som kommer inn med litt ironi? :p

jeg er 190, veier 79, er det mye?

jeg er aldri hjemme lenger, nå sover jeg hos en kamerat og var på stranda i hele går og forgårs uten tilgang til internett og hadde mobil som var tom for strøm

jeg er på date med en jente

kanskje jeg virker frekk og direkte, men kanskje du nettop skrev tidenes skivebom :p

lykke til med å ta frem og lese det du skrev om noen år :p

herreg. og mye tåper det er på slike forum, jeg bare vil ha det litt gøy :p si hva dere vil jeg bare syns det er gøy jeg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...