dronjom Skrevet 25. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2011 ja så du har skikkelig flaks du:) HA 1 Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Måke bøffer kamera fra fyr og filmer sky-linen Snuten burde ikke ha noe problem med å fange tyven, Yiihahaha Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 27. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2011 zap? watzz that, amigo?? Yiiii Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Tråden begynner og bli ganske kjedelig. Legg ut fler videoer! Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 28. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2011 hehe, ja kommer snart:p eller der kan man tenke koffert men sånn var det ikke ment så beklaaaaager missforståelsen :love: og hvorfor tar jeg love smiley når jeg mener blush.. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Snakker vi radiotryne? Vi snakker i hvert fall psykisk ustabil. Du bør nok tilbake på medisinene dine, trådstarter. Dessverre. Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2011 verrry fanny er du lege eller sykepleier? Lenke til kommentar
AloBeger Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 JAAA MIIIN OGSÅÅÅÅ, JEZZZ- DET STÅÅÅR JOOO BONDEEGUTT1 PÅ DISPLAYENNN, ALAAAARMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hvilket veddemål? tapte jeg en melkesjokolade? isåfall sørger jeg i og med at det er livretten min takk for medaljen! er ikke alle som får medalje, så er ikke det KOSELIG??? Du vet at du oppfører deg som om du skulle vært 12år gammel?? Om du ikke tåler litt negativ kritikk burde du for all del ille poste dine lite gode videoer her.... Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2011 (endret) hvis det ser ut som jeg ikke tåler kritikk dårlig tror jeg du trenger gå til... psykolog.. sorry for den, ikke noe vondt ment altså, vettu, hehe jeg likte å være 12 år jeg for 12 år siden, så det gjør meg ingenting, hehe jeg får komme opp med noen nye kule videoer snart Endret 10. juli 2011 av dronjom Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2011 Her kommer nok min beste video til nå kanskje En sang, har laget sang og melodi helt på egenhånd. Har holdt den hemmelig siden februar, bare vist den til venner. Men nå blir denne tråden faktisk første stedet på nettet jeg legger den ut Låten heter Daniel Sexy, og naboen min som er Zumba og WF-style instruktør snakker om han vil bruke den på timene sine på rådhustrappa etterhvert Så, vel bekomme Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 På Rådhustrappa? Interessant. Gleder meg til å se det her. Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Dronjom: bor du i en sosialbolig? 1 Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 12. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2011 (endret) Kaarerekanraadi: takk, det er jo snakk om trappa i porsgrunn, var der på zumba/wf time i går, danset på scenen:) Men om jeg får tilbud om rådhustrappa nedenfor slottet så sier jeg ikke nei jeg ErikBlodøks: NEI folk antyder så mye bare fordi jeg er litt barnslig av meg. Jeg har en helt vanlig leilighet jeg leier og styrer alt selv, men den er bare på 20kvm fordi jeg ikke trenger noe mer og så er jeg aldri der, bare når jeg sover og ikke fordi jeg er hos mamma og pappa heller for å nevne det for det viste jeg dere kom til å antyde osv jeg er mye hos venner og jobber og farter rundt. Har ikke vært på besøk engang hos mamma og pappa på snart 1 måned.. I dag var jeg faktisk i teorien sjef på gulvet på jobben, altså av de som var på jobb, fra klokka 3 til klokka 6 fordi jeg hadde jobbet der dobbelt så lenge som den som hadde jobbet nest lengst, jeg har jobbet der 2 år i slutten av august, så det var litt kult jeg jobbet fra 10 til 6, og så zumba/wf fra 8 til halv 10, så jeg har funnet ut at jeg egentlig trives ganske godt med stress Endret 12. juli 2011 av dronjom 1 Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 very nice´n everythin´ http://www.youtube.com/watch?v=AvK_YhXprgI&feature=related Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) hvis du ikke er dust så skjønner du at det er en ironisk ment sang, mer eller mindre det er liksom noe man bestemmer selv. Her er bedre lydopptak spillt inn i går http://dl.dropbox.com/u/10775508/mp3files/daniel%20sexeh8%20med%20stemmesang.mp3 Edit: laget bedre link Endret 14. juli 2011 av dronjom 1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Jeg er flau på dine vegne Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Er så flau på dine vegne at dette begynner og bli ganske morsomt å se på! :!: Keep up the good work! Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) Sett bort fra syngingen, så likte jeg litt melodien Med riktig miks og annen tekst kunne det jo nesten blitt en hit.... Du har altså skrevet og spilt det inn selv? Høres ut som spillmusikk, SID fra C64. Endret 14. juli 2011 av Olsenhower Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå