dronjom Skrevet 16. april 2011 Forfatter Del Skrevet 16. april 2011 sjæl lizzm.. hehe. jeg har mer å komme med snart, så følg med:) kommer ny episode med morsomme ansikter i dag, like it or like it not:) Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 16. april 2011 Forfatter Del Skrevet 16. april 2011 hvorfor skulle jeg finne på å være så sniiiil da?? Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 hvorfor skulle jeg finne på å være så sniiiil da?? Fordi du driter deg ut. Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 16. april 2011 Forfatter Del Skrevet 16. april 2011 Det er vel ikke din sak å informere meg om det.. <--sarkastisk smilefjes Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Kan ikke si at jeg likte noen av videoene i det hele tatt. Men creds for at du orker å fortsette selv om du får nesten utelukkende negative kommentarer til videoene. Skulle til å skrive stå på, men skriver nok ikke det. Vil helst ikke se flere av videoene. Men det er bra du står på selv om for din egen del altså. Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 16. april 2011 Forfatter Del Skrevet 16. april 2011 takk selv kult dere kommenterer emnets kommentarer, da kan jo tråden leve sin egen sjø og bli helt knall du velger selv om du vil se eller ikke Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Auto-tunesketsjen likte jeg! Lenke til kommentar
Populært innlegg maikzor Skrevet 29. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 29. april 2011 13 Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 gråter etter, boms?? Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 gråter etter, boms?? Forever alone.. 1 Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 gråter etter, boms?? Forever alone.. og hva mener du med det? at jeg er ensom? Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 gråter etter, boms?? Forever alone.. og hva mener du med det? at jeg er ensom? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Jeg har nå sett igjennom 2 av videoene. Jeg sitter her som et spørsmålstegn, omtrent som dette: Jeg føler at du akkurat har stjålet 5 minutter av mitt liv - jeg vil veldig gjerne ha dem igjen. Du lover at videoene dine er geniale. :/ 1 Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 7. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2011 jeg sitter igjen som omtrent som dette: videoene mine er geniale du bare vet ikke om det ..og du stjal 14,3 sekunder av livet mitt til å lese gjennom meldingen din Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 dronjom: Synes dette er helt mega bra! hadde jeg vaert en agent som soeker talenter, ville du definitivt vaert plukket opp Fortsett med det vindunderlige arbeidet som gleder oss alle til nye hoyder! Dine kunstverk er saa fantastiske at de ikke kan beskrives! Jeg har ikke ord Tre ganger hoyt hurra for dronjom: HURRA! HURRA! HURRA! Venter spent paa nye fabelaktige aandsverk! :thumbsup: Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 7. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2011 hehe, tusen takk, med mindre det var ironi takk uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå