dronjom Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Hei, jeg laget denne i dag, håper dere liker den!) tema: konsistenser og konsekvenser 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg Pañolada Skrevet 7. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 7. april 2011 68 Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Hva i... nei denne likte jeg nok ikke. Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 (endret) ey slutt å mobb.. si hva dere mener istedenfor å vise med bilder og animasjon da.. jeg syns videoen ble genial hvis dere følger med på teksten:P Endret 7. april 2011 av dronjom Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Proev og se filmen igjen om 5 aar. 4 Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 (endret) hva mener du 5 år? kaller du meg fjortis og sier jeg er myndig om 5 år så jeg ser en annen side av saken når jeg er blitt voksen? antyder du at jeg er fjortis?? frekke Endret 7. april 2011 av dronjom Lenke til kommentar
Populært innlegg Skavold Skrevet 8. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 8. april 2011 Hm, av og til savner jeg en minusknapp ved siden av plussknappen. 17 Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Hvem er det han ligner på?.. thomas eller noe Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 hva mener du 5 år? kaller du meg fjortis og sier jeg er myndig om 5 år så jeg ser en annen side av saken når jeg er blitt voksen? antyder du at jeg er fjortis?? frekke Det er langt meir enn ein antydning vil eg påstå. 1 Lenke til kommentar
srbz Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Hardly "genial", med mindre det bare var meg som ikke tok poenget - noe resten av denne tråden antyder at det ikke var. Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 (endret) hehe. hvem er thomas forresten? dere er vel bare en gjeng med sånne "haters" da jeg skal lage flere videoer så får dere hate så mye dere vil Endret 8. april 2011 av dronjom Lenke til kommentar
Populært innlegg Knofle Skrevet 8. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 8. april 2011 15 Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Selve teksten var nokså dårlig, overdreven bruk av ikke noe særlig gode effekter, dårlig skuespill og dårlig bruk av grafikk... Beklager, men dette funka bare ikke... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Haha, skikkelig far-fetched punchlines. Liker det Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Du har rart fjes. hvem har rart fjes, meg eller Knofle?? kjermy: Selve teksten var nokså dårlig, overdreven bruk av ikke noe særlig gode effekter, dårlig skuespill og dårlig bruk av grafikk... Beklager, men dette funka bare ikke... Ehm, beklager men jeg vet om mer som bare ikke funker... sorry for den, skal være snill jeg srbz: Hardly "genial", med mindre det bare var meg som ikke tok poenget - noe resten av denne tråden antyder at det ikke var. don't be too busy thinking, mr. OML: Hm, av og til savner jeg en minusknapp ved siden av plussknappen. er lov å drømme, skal ikke si noe på det. (Jeg må vel også få lov til å være litt spydig tilbake når dere er det tross alt ..eller ikke ) Matsemann: Haha, skikkelig far-fetched punchlines. Liker det heyhey, et kompliment oppi det hele takk, liker det! OG: guess what, jeg har fått ÈN tommel opp på videoen så takk for den (og tre tomler ned, men det skal jeg ikke si noe på ) Be aware; more videos to come, maby already this weekend? har flere klare allerede --EDIT-- Nemlig denne: I denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1315745 Endret 9. april 2011 av dronjom Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Snakker vi radiotryne? 2 Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 15. april 2011 Forfatter Del Skrevet 15. april 2011 radiotryne?, ey, kaller du meg lite sexy? pffff.. anyways, I have got some new stuff, and this time mainly in english NEW VIDEOS:: Gå og se dem. Jeg VET jeg ikke er perfect-like, men det er ikke det som er poenget her heller. Jeg har heller lyst til å lage skit enn å lage overhøytidelig selvgodhet. Så let the party begin, lol. Most of you might not like it, but maybe some of you will?! er musikken min dårlig, godkjent eller SUPERHIT-LIKE?? The introduction Min første VLog på engelsk 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå