Gå til innhold

Headsett til 1000-2000kr

Anbefalte innlegg

Tenkte meg et headsett for 1000-2000kr, kravene er god lyd, kunne spille på mobil, avtakbar kabel og at de ikke lekker lyd. Sett en del på Shure SRH 840, Sennheiser 595 og Beyerdynamic DT770-32 Pro 32Ohm, noen som har noen erfaring med noen av dem eller noen andre å foreslå?

Prøvde det nye Bose settet som tok over for triport, de virket spinkle både i konstruksjon og lyd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har DT770 Pro 32Ohms og kan sterkt anbefale disse. De overdriver litt i bass-segmentet, men det er vel for de fleste bare en fordel. Mine gamle Grado SR60 (RIP) var mye mer nøytrale og varme mht. dynamikk, men vonde å ha på hodet over lengre perioder.

Tror ikke DT770 finnes i versjon med avtagbar kabel ?

Og bare for å presisere! Lytt for all del på alternativene selv i butikk før du kjøper! Smaken er som kjent som baken :)

Endret av Illus
Lenke til kommentar

Ingen av disse finnes i butikk i bergen og jeg vil derfor ha troen på svarene jeg får her før jeg bestiller, eventuelt bruke angrerett.

Nja, de skal være på grensen til det man definerer som avtagbar - kabelen kan skiftes ut uten å sende den inn men er ikke festet med plugg slik jeg har forstått det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...