RaggSokk3n Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Tenkte meg et headsett for 1000-2000kr, kravene er god lyd, kunne spille på mobil, avtakbar kabel og at de ikke lekker lyd. Sett en del på Shure SRH 840, Sennheiser 595 og Beyerdynamic DT770-32 Pro 32Ohm, noen som har noen erfaring med noen av dem eller noen andre å foreslå? Prøvde det nye Bose settet som tok over for triport, de virket spinkle både i konstruksjon og lyd. Lenke til kommentar
Illus Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Har DT770 Pro 32Ohms og kan sterkt anbefale disse. De overdriver litt i bass-segmentet, men det er vel for de fleste bare en fordel. Mine gamle Grado SR60 (RIP) var mye mer nøytrale og varme mht. dynamikk, men vonde å ha på hodet over lengre perioder. Tror ikke DT770 finnes i versjon med avtagbar kabel ? Og bare for å presisere! Lytt for all del på alternativene selv i butikk før du kjøper! Smaken er som kjent som baken Endret 7. april 2011 av Illus Lenke til kommentar
RaggSokk3n Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 Ingen av disse finnes i butikk i bergen og jeg vil derfor ha troen på svarene jeg får her før jeg bestiller, eventuelt bruke angrerett. Nja, de skal være på grensen til det man definerer som avtagbar - kabelen kan skiftes ut uten å sende den inn men er ikke festet med plugg slik jeg har forstått det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå