Mgut Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 hei, da blir man å kjøpe seg nettverkskort, og jeg lurte på hvilket jeg sku velge, har en d-link dir-635 ruter og jeg trenger tips til hvilket nettverks kort jeg skal ha til den, skal kjøpe til stasjonær- pris 0-1000,- Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 særiøst, treng hjelp her..... er ikke så god til å inne rette deler til slik Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Du trenger nok ikke bumpe etter et kvarter... Trådløst kort eller kablet? Om det er maskinen i signaturen har du allerede nettverkskort for kablet nett på hovedkortet... Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Gå på Clas Ohlson, ta det første trådløse PCI-expresskortet du finner og installer det. Det funka fett for meg Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 skal ikke ha kablet, men srry for den etter 15 min, har som regel ikke tid å vente xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå