Galyrion Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Hei, noen som har nå tips om gode recorderprogram? skall brukes til å recorde HELE sjermen og vill helst og det er litt god kvalitet på video'en! noen tips? PS: Trenger ikke være gratis Takk Endret 7. april 2011 av Galyrion Lenke til kommentar
andreasvik Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 FRAPS er det beste jeg har brukt, demo versjon tar ikke opp mer enn 30 sek eller var det et min? men man kan ta opp flere etter hverandre, mulig du kan finne en full versjon cracka en eller annen plass.. Super kvalitet på FRAPS i hvertfall! Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Skal du ta opp fra spill eller skal du ta opp desktopen din? Hvis du skal ta opp spill så er Fraps det beste. Ellers kan du bruke CamStudio (gratis) til desktop. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Her er en god liste du kan kose deg med: http://alternativeto.net/software/fraps/ Lenke til kommentar
Galyrion Skrevet 13. april 2011 Forfatter Del Skrevet 13. april 2011 Hmm... Hva er et av de best til og recorde fullscreen "hele skrivebordet" i best kvalitet og slik at jeg kan snakke samtilig at jeg recorder? Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Sender deg en kjapp lenke før tiden renner ut: http://www.geekersmagazine.com/2010/04/top-11-free-screen-recorders-to-record.html Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Bruk VLC. Det fungerer kjempebra til desktop. Lenke til kommentar
Galyrion Skrevet 15. april 2011 Forfatter Del Skrevet 15. april 2011 Bruk VLC. Det fungerer kjempebra til desktop. Hmm... trudd VLC bare va te å spill av filma Lenke til kommentar
Trrn13P Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Hvis du ikke har noe imot å betale litt så koster Camtasia Studio 7.0 litt under 2 000 kroner. Dette programmet har med en Screen Recorder som støtter 1080p. Det er også lett å bruke mikrofon i opptakene. Det er mulig å laste ned en 30 dager trial. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Bruk VLC. Det fungerer kjempebra til desktop. Hmm... trudd VLC bare va te å spill av filma Neida. Er også veldig kraftig til streaming og recording. Lenke til kommentar
Galyrion Skrevet 15. april 2011 Forfatter Del Skrevet 15. april 2011 Hvis du ikke har noe imot å betale litt så koster Camtasia Studio 7.0 litt under 2 000 kroner. Dette programmet har med en Screen Recorder som støtter 1080p. Det er også lett å bruke mikrofon i opptakene. Det er mulig å laste ned en 30 dager trial. Jeg hadde Camtasia Studio 7.0 gratis(piratkopiering), men jeg klarte ikke og recorde audio/microfon med den Prøvde også trial, men funket ikke dær heller... Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Du kan prøve ZD Soft Screen Recorder, koster penger, men du får 30 dager gratis. Min erfaring er at det er mer stabilt enn f.eks Camstudio, og er bedre om du skal ta opp lyd i tillegg. Lenke til kommentar
Ejnar Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Jeg vil legge til to svært gode programmer: - Apowersoft Skjermopptaker - Open Broadcaster Software Begge er gratis. Apowersoft Skjermopptaker er et nettbasert program, er det profesjonelle versjonen kraftigere, men ikke gratis. Lenke til kommentar
Faller Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Open Broadcaster Software (forkortet OBS) er absolutt noe jeg ville sett på. Se innlegget til Ejnar over for link. Det er gratis og fungerer til å ta opp både skjerm og lyd. Har selv brukt det til nettopp det. Det er også godt kjent på Youtube og hvis du sitter fast, finner du garantert en tutorial som hjelper deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå