skjlzvik Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Dette bildet tok jeg for en stund siden, på skitur med min far, håper på litt konstruktiv kritikk! =) 1/320 f: 11 brennvidde: 45 mm Lenke til kommentar
Akse Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg liker bildet veldig godt. Fin stemning. Ser ut dere har hatt en hard tur Synes også komposisjonen funker utrolig bra. Lenke til kommentar
skjlzvik Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 Tusen takk! Ja, det var ikke påskestemning den dagen.. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Dette likte jeg veldig godt. For meg er dette påskestemning så godt som noe. Komposisjonen fungerer, spesielt med diagonalen som er delvis utvisket av piskende snø. Det som trekker mest ned, og som skriker litt i øynene, er de to flekkene som du gjerne kunne retusjert vekk. Sensorstøv? Uansett enkelt å rette på, også nå i etterkant. 1 Lenke til kommentar
skjlzvik Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 Nå har jeg fjernet flekkene. Begynner å bli lenge siden jeg tok det, jeg husket det var værtfall én flekk der, men har glemt å fjerne før jeg la inn... 1 Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Teknisk er dette veldig vakkert Forsåvidt komposisjonsmessig og generelt visuelt sett. Men jeg har et ønske; kan du prøve å speilvende det horisontalt? Tror det blir et mye lettleselig bilde da... Det er ALDELES nydelig i utgangspunktet, spesielt når du fikk tatt det eneste jeg hadde hatt å påpeke Bra jobba. Lenke til kommentar
skjlzvik Skrevet 9. april 2011 Forfatter Del Skrevet 9. april 2011 Tusen takk! Veldig morsomt å høre, det er ikke lenge siden jeg startet med fotografering så det er utrolig morsomt å få skryt Ble ikke noe værre nå som diagonalen ble synkende, mener kanskje treet ble litt rart, men jeg synes diagonalen ble tøffere, ble mer dramatikk. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Jeg ser du fjernet den ene flekken jeg tenkte på, men den andre (og større) som du fjernet var vel ingen flekk, bare et gløtt i snødrevet. Den andre jeg snakket om er til høyre for treet. Jeg synes ikke speilvendingen fungerte, får litt for mye følelsen av at alt heller nedover. Behold originalen sier nå jeg... 1 Lenke til kommentar
skjlzvik Skrevet 9. april 2011 Forfatter Del Skrevet 9. april 2011 Der var det og en flekk ja! Likte originalen best jeg også. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Ja jeg er også enig, men ville bare se om det ble noe bedre. Lenke til kommentar
tobbentor Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Ikke akkurat konstruktiv kritikk, men jeg digger bildet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå