macthomas Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Hei Jeg tenkte jeg skulle investere i en hjemmekino reciver, rettere sagt Onkyo TX-NR609 Dette er en 7.2 kanals forsterker. Problemet er at akkurat nå ønsker jeg kun å bruke denne med to høyttalere (og en sub). Er det mulig? Er det bare å bruke fronthøyttaler utgangene eller er det en annen måte å gjøre dette på? Grunnen til at jeg vil kjøpe den, og ikke en 2 kanals forsterker, er tilkoblingsmulighetene + at jeg muligens vil bygge ut til hjemmekino ved en senere anledning. Edit: skal forresten bruke Dynaudio X12 høyttalere. Regner med forsterkeren er bra nok? Takker for svar Endret 7. april 2011 av macthomas Lenke til kommentar
apwr Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Dette er fullt mulig. Du kobler fronthøyttalerene og subwooferen inn i de respektive utgangene bak på forsterkeren, deretter går du inn i menyen på forsterkeren og velger stereooppsett (2.1). Endret 8. april 2011 av rwpa Lenke til kommentar
macthomas Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 Flott, takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå