Gå til innhold

Anbefaling til kjøp av bærbar

Anbefalte innlegg

Skal forhåpentligvis studere datateknikk på NTNU til høsten, og i den forbindelse vil eg gå til anskaffelse av ein bærbar PC. Eg har behov for ein relativt kraftig PC, og treng ein god del batteritid; difor går eg for ein Centrino-basert PC, og har sikta meg inn på Pentium-M 1,4 eller 1,5.

Vidare sett eg ein del krav til skjermen, 15" SXGA+ (1400x1050) er eit minimum. 512MB minne er påkrevd, og ein combo CD-RW/DVD er og eit must. Maskina må ha både 10/100 LAN-kort og WLAN-kort. Det hadde vore ein stor fordel om eg kunne ha fått med ein 40GB harddisk på kjøpet.

Det er faktisk berre ein fordel dersom det ikkje er OS levert med maskina, har allereie lisens på Windows, og skal bruke Linux i tillegg.

Eg har til no sett på ein del maskiner;

Dell 500m manglar 15", men er billig (11830kr)

Zepto Z-Note 4100 er dyr (17807kr)

Tundra 1555 Centrino har 256MB minne og 15" XGA-skjerm.

Finns det andre alternativ som eg kan ha gått glipp av? Ting som eg ikkje har teke med i berekninga? Skal køyre relativt tunge program på maskina, så godt batteri, rask CPU og nok minne er viktig. Sett pris på alle attendemeldingar på dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det kan vere. Fekk ikkje sett på specs på Acer TM800/803 LCi hos VSdata (den er på framsida, men linken virkar ikkje, pris 18207kr), men hos Acer fann eg litt meir. Uansett er denne ganske dyr i forhold til Dell 500m, og eg lurar på om det er verdt å "ofre" 0,9 tommer skjerm for såpass mange tusen?

Det bør jo vere sagt at eg er på eit studentbudsjett her. Eg blir nok nødt til å setje ei grense rundt 15k, kanskje oppunder maksimum 18k, men eg vil helst ikkje gå så langt.

Eg sett stor pris på fleire og andre forslag? ;)

Lenke til kommentar

Green 551, centrinoen til Elitegroup. Fåes hos www.multicom.no Billig og meget bra, eneste minus er at vifta aldri skrur seg helt av og at batterilevetiden ikke er like god som på andre centrinoer. Treffer krava dine mitt i blinken skulle jeg tro, og du sparer en femmer på 15 000! Den kommer ikke før medio august da...

Lenke til kommentar

Er omtrent i akkurat samme situasjon som deg. Studerer informatikk i Tromsø på 2. året og nå MÅ jeg ha meg en bærbar. Valget står mellom Elitegroup green 551, Acer TM 800/803 eller Z-note 4100. Har foreløpig bestemt meg for Acer TM 800, men har fortsatt en mnd å bestemme meg på. Både acer og z-note ligger på rundt 18000, mens elitegroup sin ligger på rundt 15000. Liker acer fordi de har maskiner av ordentlig kvalitet. Dvs. de har (I følge tester) det aller beste tastaturet, veldig lang batteri levetid (nesten en time lengre enn elitegroup sin) og ble blant annet kåret til "best i test" av dinside.no

Eneste minuset jeg kan finne er prisen og at man ikke kan konfigurere en større harddisk (bare 40 gig). Z-note kan konfigureres med harddisk opptil 80 gig...

Alle som eier TM 800/803 her på forumet har såvidt jeg kan se bare postive ting å si om den...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...