Gå til innhold

Spørreundersøkelse: BF3 vs MW3

BF3 vs MW3  

110 stemmer

1. 1. BF3 eller MW3?

• Battlefield 3!
      104
    • Modern Warfare 3!
      6

Anbefalte innlegg

Ja, faktisk. Kan ikke finne link nå, men husker det stod på Itavisen.no at "det knuste wow", som for tiden hadde vært det mest spilte.

Hvorfor skriver du Ja, faktisk når du ikke kommer med kilde? Du får nesten komme med en link til artikkelen. En annen ting er jo at itavisen ikke er den mest troverdige kilden der ute, og kopierer for det meste andre sine artikkler.

Hvilket spill mener du er det mest spilte, uten en gang å ha lest det noe sted? Kom med bevis selv.

Dessuten, til de som kommer med det at "MW2" bare solgte pga. suksessen til cod4, og selv suger. Hvordan kan det ha seg at BO solgte enda flere enda fortere? Hvis MW2 var så grusomt som dere skal ha det til er det rart at så ekstremt mange løp ut for å kjøpre Black Ops, eller?

Man fikk nok opp håpet da de begynte å snakke om dedikerte servere, og at de hører mer på communitiet, ny setting osv.

Man trodde vel at Treyarch ville bringe CoD noen steg fram. Men de tok bare ett til siden som vanlig.

Dette var da PC-salget.

Konsollspillere er enkle sjeler som har skremmende lave krav til spill, og det er der salgstallene ligger. MW2 var sikkert et kjempespill for dem, siden de aldri får noe særlig bra spill.

Dermed klarte de å sprenge salgsrekorden igjen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilket spill mener du er det mest spilte, uten en gang å ha lest det noe sted? Kom med bevis selv.

Hva skal jeg bevise? Det er ikke jeg som kommer med påstander ut av løse luften.

Faen, hør etter a! Jeg leste det på Itavisen, hadde aldri komme på det uten videre. Du kommer med en Wikipedia-link og påstår samtidig at Itavisen ikke er til å stole på!

Btw, World of warcraft har solgt 12 mill, MW2 har over 26 mill. Ikke påstå at flere spiller wow. Selv om alle som har WOW spiller 3 timer dagen er det fortsatt færre en samlede pålogget til enhver tid på PSN og XBL.

Endret av St€rk
Lenke til kommentar

Ja, faktisk. Kan ikke finne link nå, men husker det stod på Itavisen.no at "det knuste wow", som for tiden hadde vært det mest spilte.

Hvorfor skriver du Ja, faktisk når du ikke kommer med kilde? Du får nesten komme med en link til artikkelen. En annen ting er jo at itavisen ikke er den mest troverdige kilden der ute, og kopierer for det meste andre sine artikkler.

Dessuten, til de som kommer med det at "MW2" bare solgte pga. suksessen til cod4, og selv suger. Hvordan kan det ha seg at BO solgte enda flere enda fortere? Hvis MW2 var så grusomt som dere skal ha det til er det rart at så ekstremt mange løp ut for å kjøpre Black Ops, eller?

Man fikk nok opp håpet da de begynte å snakke om dedikerte servere, og at de hører mer på communitiet, ny setting osv.

Man trodde vel at Treyarch ville bringe CoD noen steg fram. Men de tok bare ett til siden som vanlig.

Dette var da PC-salget.

Konsollspillere er enkle sjeler som har skremmende lave krav til spill, og det er der salgstallene ligger. MW2 var sikkert et kjempespill for dem, siden de aldri får noe særlig bra spill.

Søt du.

Her er den enkle definisjonen på PC-spiller og Konsoll spillere.

PC-spiller: Dette er gutter som bor i mammas kjeller. De har en stol på rommet sitt fordi de aldri har hatt venner på besøk. De foretrekker å sitte i en kontorstol hele dagen klistrert opp i en sjerm uten å bli forstyrret av noen eller noe.

Konsoll-spillere: Dette er normale spillere som spiller for morroskyld og bare ved siden av sitt sosiale liv. De foretrekker gjerne å spille med venner og slappa av i en soffa mens de har det gøy. Man spiller gjerne andre typer spill som bilspill og musikkspill fordi dette er gøy og spille mot venner og funker bra med flere konsoller.

Til slutt; alle som har konsoller har PC. PC-fanboy har bare pc.

Endret av St€rk
Lenke til kommentar

Nå har jeg faktisk søkt rundt etter den artikkelen du snakker om, men den finner jeg ikke noe til.

PC-spiller: Dette er gutter som bor i mammas kjeller. De har en stol på rommet sitt fordi de aldri har hatt venner på besøk. De foretrekker å sitte i en kontorstol hele dagen klistrert opp i en sjerm uten å bli forstyrret av noen eller noe.

Konsoll-spillere: Dette er normale spillere som spiller for morroskyld og bare ved siden av sitt sosiale liv. De foretrekker gjerne å spille med venner og slappa av i en soffa mens de har det gøy. Man spiller gjerne andre typer spill som bilspill og musikkspill fordi dette er gøy og spille mot venner og funker bra med flere konsoller.

Slutt med off topic. Dette er ikke i nærheten av sannheten, ei heller har det noe med diskusjonen å gjøre.

Lenke til kommentar

Søt du.

Dette er faktisk utrolig usaklig, og bygger kun på en falsk stereotypi som du har funnet fram til i ditt eget hode...

Btw, World of warcraft har solgt 12 mill, MW2 har over 26 mill. Ikke påstå at flere spiller wow. Selv om alle som har WOW spiller 3 timer dagen er det fortsatt færre en samlede pålogget til enhver tid på PSN og XBL.

Igjen en idiotisk stereotypi. Jeg kjenner flere som spiller MW2 altfor mye enn folk som spiller WoW altfor mye, for å si det sånn. Men jeg sier ikke at MW2-spillere ikke har noe liv.

Og alle som er pålogget på PSN og XBL trenger ikke ha noe med MW2 å gjøre, det fins flere spill enn kun det... Om du mente pålogget på MW2 var det litt lett å misforstå.

Men hvilket av spillene som selger mest aner jeg ikke.

Prøver bare å komme med et tips om hvordan man ikke holder en saklig diskusjon

Endret av kjermy
Lenke til kommentar

Nå har jeg faktisk søkt rundt etter den artikkelen du snakker om, men den finner jeg ikke noe til.

Slutt med off topic. Dette er ikke i nærheten av sannheten, ei heller har det noe med diskusjonen å gjøre.

Traff et sårt punkt der.

Desutten har jeg aldri, noensinne angrepet BF3 i denne tråden. Jeg har hatt alle BF spillene utenom BFBC2 og Vietnam, og har spilt de masse. Dere hakker løs på et spill som jeg og ufattelig mange mennesker syner er veldig bra. Så du burde selv holde deg til topic, nazigutt

Lenke til kommentar

Søt du.

Gaaahd, casual spillere ass...

Ok for å kontre litt. Jeg er en PC spiller, men har også en xbox 360. Liker PC bedre på grunn av at jeg har mer kontroll med mus og tastatur og jeg får mer ut av spillene mine (mods). Har også spilt en god del på 360. Det jeg hater med sånne som deg er at du tror at er svart og hvitt. Hva med grått? Jeg vil da si at det finnes mange som er drit seriøse med å spille på konsoll, men PC blir uansett mye mer seriøst med tanke på pris og tidskrav (grafikk) og skill siden håndkontroller ikke er ideelt for dette. Jeg kan også legge til at konsoll spill kan holde seg langt unna PC spill siden de ikke har en dritt å gjøre der. Både kvaliteten og fordeler som vi har på PC blir borte på grunn av latterlige ting som vi ser på konsoll (DLC, grafikk, matchmaking)

On topic. Jeg elsket COD 4, var kjempe fanboy. Men så ødela de alt med det dritt spillet Modern Warfare 2. Spilte Bad Company 2, men det også var litt herpa. Like seriously? No way to lay down? Konsoller har litt skyld i dette. Setter penga mine på Battlefield 3. Tror det blir et veldig godt FPS spill. Kan kanskje få meg tilbake til FPS multiplayer etter Black Ops.

Lenke til kommentar

Søt du.

Gaaahd, casual spillere ass...

Ok for å kontre litt. Jeg er en PC spiller, men har også en xbox 360. Liker PC bedre på grunn av at jeg har mer kontroll med mus og tastatur og jeg får mer ut av spillene mine (mods). Har også spilt en god del på 360. Det jeg hater med sånne som deg er at du tror at er svart og hvitt. Hva med grått? Jeg vil da si at det finnes mange som er drit seriøse med å spille på konsoll, men PC blir uansett mye mer seriøst med tanke på pris og tidskrav (grafikk) og skill siden håndkontroller ikke er ideelt for dette. Jeg kan også legge til at konsoll spill kan holde seg langt unna PC spill siden de ikke har en dritt å gjøre der. Både kvaliteten og fordeler som vi har på PC blir borte på grunn av latterlige ting som vi ser på konsoll (DLC, grafikk, matchmaking)

On topic. Jeg elsket COD 4, var kjempe fanboy. Men så ødela de alt med det dritt spillet Modern Warfare 2. Spilte Bad Company 2, men det også var litt herpa. Like seriously? No way to lay down? Konsoller har litt skyld i dette. Setter penga mine på Battlefield 3. Tror det blir et veldig godt FPS spill. Kan kanskje få meg tilbake til FPS multiplayer etter Black Ops.

Sterotyper er der for en grunn. Jeg har evig mange "virkelige" eksempler som støtter mitt syn på Pc-gamere, men dette er ikke mye topic her.

Hele denne tråden er i grunn latterlig, siden folk sitter å diskuterer to spill som ikke har kommet ut enda. Enda latterligere er det at du beskylder konskoll-spillere for laber spill-utvikling. Piratspillere er utrolig mye mer skyldige i at PCspill-utviklere har gått over til multiplatform eller konsoll.

SOM JEG SA I MITT FØRSTE INNLEGG HER. Jeg kommer til å kjøpe MW3 fordi jeg elsker å løpe rundt uten å være redd for kjøretøy og snipere på andre siden av jordkloden.

Lenke til kommentar

Sterotyper er der for en grunn. Jeg har evig mange "virkelige" eksempler som støtter mitt syn på Pc-gamere, men dette er ikke mye topic her.

Hele denne tråden er i grunn latterlig, siden folk sitter å diskuterer to spill som ikke har kommet ut enda. Enda latterligere er det at du beskylder konskoll-spillere for laber spill-utvikling. Piratspillere er utrolig mye mer skyldige i at PCspill-utviklere har gått over til multiplatform eller konsoll.

SOM JEG SA I MITT FØRSTE INNLEGG HER. Jeg kommer til å kjøpe MW3 fordi jeg elsker å løpe rundt uten å være redd for kjøretøy og snipere på andre siden av jordkloden.

Hva da? Folk du ser på som tapere siden de er engasjerte i en hobby?

Jeg beskyldte ikke konsoll spillere. Sett deg ikke inn i offerrollen. Konsoll spill har holdt tilbake mange spill både grafikk vis og gameplay vis. Det kan ikke engang nektes. Så klart så har "frykten" for piratkopiering slått rot, men den vil jeg påstå er så liten at de egentlig ikke bør være så forbanna redde. Husk at det hackes veldig mange konsoller også. Heldigvis slipper de taket.

Fint at du kjøper MW3, slipper jeg å møte deg.

Lenke til kommentar

Dette var da PC-salget.

Søt du.

Nå får du søren meg gi deg!

Du har kommet med mange dårlige argumenter for det ene og det andre jeg skrev.

Hver gang har jeg overkjørt deg fullstendig, og nå etter enda en runde så går du helt off topic og prøver å fortelle MEG forskjellen på PC og konsollspillere. Pfft.

Ikke bare det, men når noen spør etter kilde for en av dine påstander så sier du plutselig at HAN skal finne kilde osv...

Hva prøver du å oppnå?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hva da? Folk du ser på som tapere siden de er engasjerte i en hobby?

Jeg beskyldte ikke konsoll spillere. Sett deg ikke inn i offerrollen. Konsoll spill har holdt tilbake mange spill både grafikk vis og gameplay vis. Det kan ikke engang nektes. Så klart så har "frykten" for piratkopiering slått rot, men den vil jeg påstå er så liten at de egentlig ikke bør være så forbanna redde. Husk at det hackes veldig mange konsoller også. Heldigvis slipper de taket.

Fint at du kjøper MW3, slipper jeg å møte deg.

Les denne du gutt:

http://pc.ign.com/articles/906/906291p1.html

Påstå at pirat-virksomhet ikke kan skyldes og er bare en liten del. Selve milepærlen i spillgrafikk Crysis, er nå et multiplatform-spill takket være pc-gamere selv. Crytek valgte bare å lage Crysis 2 til konsoll fordi flere lastet ned det første spillet deres enn de som kjøpte det.

Endret av St€rk
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Les denne du gutt:

http://pc.ign.com/ar...6/906291p1.html

Påstå at pirat-virksomhet ikke kan skyldes og er bare en liten del. Selve milepærlen i spillgrafikk Crysis, er nå et multiplatform-spill takket være pc-gamere selv. Crytek valgte bare å lage Crysis 2 til konsoll fordi flere lastet ned det første spillet deres enn de som kjøpte det.

Gutt du.

De baserer dette på patch nedlastinger... Syns det blir litt dårlig informasjon. Crysis var et veldig bra spill på grafikk siden. Men gameplayeet i seg selv ble fort dårlig og jeg syntes ikke blei så bra på grunn av dette. Når de først lager et spill som dette, så må de ta forhåndsregler. Crytek sin feil.

Du kan lese denne imens.

http://pc.ign.com/ar...9/899976p1.html

Endret av DagensDag
Lenke til kommentar

Dette var da PC-salget.

Søt du.

Nå får du søren meg gi deg!

Du har kommet med mange dårlige argumenter for det ene og det andre jeg skrev.

Hver gang har jeg overkjørt deg fullstendig, og nå etter enda en runde så går du helt off topic og prøver å fortelle MEG forskjellen på PC og konsollspillere. Pfft.

Ikke bare det, men når noen spør etter kilde for en av dine påstander så sier du plutselig at HAN skal finne kilde osv...

Hva prøver du å oppnå?

Tydeligt at jeg traff noe sårt hos deg og. Du får ha det gøt hjemme hos mor på Lørdag, da.

-Men kan vel legge til at jeg totalt har eid deg, for å bruke ditt barnselige språk! Dine påstander om at mw2 bare solgte pga cod4 er utrolig latterlige.

-Flere folk spiller MW2 enn BC2, det sier vel sitt.

-Vet du hva de kilde-greiene egentlig gjaldt? Han påstod at flere spiller wow enn mw2, er ikke vanskelig å regne seg frem til selv. Men regner med at det går utover dine matteegenskaper.

Anyway, når MW3 kommer og knuser BF3 i både anmeldelser, salg og antall spillere, kan du jo gå tilbake til denne trådene og beklage.

Til små'n:

http://www.wired.com/gamelife/2008/04/pirates-force-c/

Endret av St€rk
Lenke til kommentar

Tydeligt at jeg traff noe sårt hos deg og. Du får ha det gøt hjemme hos mor på Lørdag, da.

-Men kan vel legge til at jeg totalt har eid deg, for å bruke ditt barnselige språk! Dine påstander om at mw2 bare solgte pga cod4 er utrolig latterlige.

-Vet du hva de kilde-greiene egentlig gjaldt? Han påstod at flere spiller wow enn mw2, er ikke vanskelig å regne seg frem til selv. Men regner med at det går utover dine matteegenskaper.

Anyway, når MW3 kommer og knuser BF3 i både anmeldelser, salg og antall spillere, kan du jo gå tilbake til denne trådene og beklage.

Til små'n:

http://www.wired.com...irates-force-c/

Og der kom personangrepene igjen ja.

Obvious troll is obvious.

Da trekker jeg meg tilbake, dette ble lavmåls.

Endret av Kakeshoma
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Til små'n:

Skal prøve å holde meg saklig, noe du tydeligvis har kastet ut av vinduet for leeeenge siden.

At du blindt nekter for at COD4 hjalp MW2 er rein stahet fra din side. COD4 var et genialt spill og jeg og mange andre som spilte det så utrolig fram til MW2. Dumt at det var en skuffelse.

Det kan godt hende at MW3 slår BF3 men MW3 er fortsatt for casuals. Det blir sikkert et ubalansert, urealistisk drittspill som MW2 og kommer til å trekke til seg flere internett troll og shitkids. Du hadde et godt poeng med at spillene ikke er ferdige, men det jeg har lest meg opp på BF3 så tror jeg det blir en god mix, hvis MW3 går tilbake til røttene (COD4) så kan jeg kanskje revurdere holdningen min.

Siste gangen jeg svarer deg siden du er tydeligvis et lite sint menneske som liker å terge andre.

• Liker 2
Lenke til kommentar

@St€rk

Dine påstander er sykt bak mål, og den frekke tonen din er enda verre. Har kost meg når jeg har lest alle argumentene og påstandene dine. Liker du MW3 bedre enn BF3 allerede, og konsoll bedre enn pc, greit. Ditt valg.

Må bare si det igjen, at MW2 har noen flere spillere enn BC2 gjør det ikke til et bedre spill. Jeg har mange kompiser som har spilt MW2 siden release og nå når jeg har bedt de kjøpt bc2 og battlefield 2 angrer de jævlig på at de har bruk 1000++ timer på å spille et spill som er møkk fra bunnen av.

PS: Orker ikke å svare på alle påstandene dine da de fleste av dem har helt opplagte svar.

EDIT: At du er 21år forundrer meg veldig.

Endret av Skrujernet
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Til små'n:

Skal prøve å holde meg saklig, noe du tydeligvis har kastet ut av vinduet for leeeenge siden.

At du blindt nekter for at COD4 hjalp MW2 er rein stahet fra din side. COD4 var et genialt spill og jeg og mange andre som spilte det så utrolig fram til MW2. Dumt at det var en skuffelse.

Det kan godt hende at MW3 slår BF3 men MW3 er fortsatt for casuals. Det blir sikkert et ubalansert, urealistisk drittspill som MW2 og kommer til å trekke til seg flere internett troll og shitkids. Du hadde et godt poeng med at spillene ikke er ferdige, men det jeg har lest meg opp på BF3 så tror jeg det blir en god mix, hvis MW3 går tilbake til røttene (COD4) så kan jeg kanskje revurdere holdningen min.

Siste gangen jeg svarer deg siden du er tydeligvis et lite sint menneske som liker å terge andre.

Gadd ikke engang lese ferdig det du har skrevet, siden jeg vet du ikke har lest det jeg har skrevet tidligere. Beviset mitt på utsagnet: "MW2 sine salg kommer bare tiltross for COD4", er tre;

1. Det er fortsatt ekstremt mange som hver eneste dag er pålogget og spiller MW2, mange flere enn de som spiller Co4.

2. Hvordan kan det ha seg at mw2 solgte dobbelt så mange som cod4, jo fordi alle elsket det i starten. Og fordi det fikk kjempe bra kritikk og det rett og slett er et kjempe spill. Et av de beste multiplayer shooterne du finner, noen gang.

3. Og aller mest openbart. Faktum at COD:black Ops solgte bedre enn MW2, sier litt om hvor populært spillet var. Tiltross for det grusomme WaW, klarte Shityarch og selge mer enn Mw2, De kan takke MW2! MW3 kommer ikke til og selges takket være BO, ikke takket være COD4, men MW2. Og bare vent og se, de kommer til å selge GODT.

~ Case closed and won.

Lenke til kommentar

1. Hvordan kan du vite hvor mange som spiller COD4? MW3 har vel akkurat nå 20-30 000 spillere online pga. spillet kommer med steam. Kan vedde på at det er flere wowspillere online (du nevnte mw2 vs wow tidligere i tråden)

2. COD4 var bra, ryktet spredde seg. Resten du sier er bare bullshit.

3. MW3 selger godt pga. håpefulle gamere som håper på et godt spill og 14åringer som ikke bryr seg bare man får killstreaks og kan fastscoope.

~ Case closed and won.

• Liker 2
Lenke til kommentar

I motsettning til alle dere 73 stk som stemmer BF3 så stemmer jeg MW3, men det er jo selvsagt hver sin smak, jeg har BC2 og har egentlig aldri likt det noe særlig av den grunn at motstandere tåler for masse, om man ikke treffer dem i hode da. Så må man huske på at kula daler, det er kjedelig. Greit nok at det er mer realistisk, men det er jo et spill. Man spiller for å ha det kjekt og drepe mest. Å jeg spiller på ps3, ikke pc, noe enklere om man har en mus, og ikke en kontroll, jeg digga MW2 da det var nytt, spilte det litt tidligere i dag også, enda kjekt, men black ops er selvsagt mye kjekkere.

Så dere 4 andre som har stemt, tommel opp til dere. Gleder meg som et barn til MW3 kommer!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...