Gå til innhold

Spørreundersøkelse: BF3 vs MW3

BF3 vs MW3  

110 stemmer

1. 1. BF3 eller MW3?

• Battlefield 3!
      104
    • Modern Warfare 3!
      6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man er passe korka om man velger å MW3 foran BF3.

MW3=BO=MW2.

CoD er ikke annet enn en melkeku.

CoD er blitt et spill for en meget primitiv rase, også kalt konsollspillere, som kjøper uansett om de fjerner hele spillet og bare selger et cover det står Call of Duty på.

Betale penger for en liten kartpakke, HAHA!

Aldri livet.

CoD trenger en skikkelig oppussing, og det første steget er en ny spillmotor, og innen da vil det sannsynligvis bli solgt 3 like CoD med kartpakker man betaler for.

Smart du er som sier at MW3=MW2 før noe som helst har kommet ut om spillet! Det er bare nye folk som skal lage det nye mw3, det kan feil, eller det kan bli en suksess. Jeg velger å håpe, for jeg vet at CoD har ekstremt potensial.

Det blir det samme som at jeg skal si at

BF3=BFMC=BV

Lenke til kommentar

Elsker å løpe rundt med SMG, og drite totalt i alt annet som campere eller jævla flagg.

Sånne som deg som driter i objectives og taktikk er mye av grunnen til at jeg foretrekker BF ;)

Kanskje jeg foretrekker å ha det gøy da, i stede for å campe bak en busk, bare for å vinne. Ha det gøy > Seriøs gaming

Å campe og å prøve å få tatt objectives er de vidt forskjellige ting da.

Lenke til kommentar

Elsker å løpe rundt med SMG, og drite totalt i alt annet som campere eller jævla flagg.

Sånne som deg som driter i objectives og taktikk er mye av grunnen til at jeg foretrekker BF ;)

Kanskje jeg foretrekker å ha det gøy da, i stede for å campe bak en busk, bare for å vinne. Ha det gøy > Seriøs gaming

Å campe og å prøve å få tatt objectives er de vidt forskjellige ting da.

Jeg snakker om å vinne. Mange spiller bare for å vinne (på den måten) at de får høyest mulig killstreak og best k/d, tenker i hovedsak på TDM eller FFA!

Lenke til kommentar

Da i mine øyne det alltid har betydd kvalitet når det har stått Battlefield på coveret, og det nesten hver gang betyr old old is old når det står Call of Duty er jeg ikke i tvil. Jeg håper COD blir parkert på kvalitet og salgstall.

"Det står en å camper i det huset!"

-kort beskjed til kompisen på skype i en tank/heli/fly-

Huset er borte.

Lenke til kommentar

MW3=BO=MW2.

CoD er blitt et spill for en meget primitiv rase, også kalt konsollspillere, som kjøper uansett om de fjerner hele spillet og bare selger et cover det står Call of Duty på.

Aldri livet.

CoD trenger en skikkelig oppussing, og det første steget er en ny spillmotor, og innen da vil det sannsynligvis bli solgt 3 like CoD med kartpakker man betaler for.

Smart du er som sier at MW3=MW2 før noe som helst har kommet ut om spillet! Det er bare nye folk som skal lage det nye mw3, det kan feil, eller det kan bli en suksess. Jeg velger å håpe, for jeg vet at CoD har ekstremt potensial.

BF3=BFMC=BV

Ajaj.

MW3 vil bruke den samme gamle not-so-good-motoren som MW2/BO bruker... Derav MW3=MW2=BO

Raven Software er jo kjent for sine eksepsjonelle AAA titler.... Nei, vent...

Jedi Outcast II og Academy var jo relativt greie da.

Slegdehammer har jo en hel haug...nei.. Det har de visst ikke. (Ja, de er fra EA, men det er kanskje heller ikke en positiv ting?

Infinity Ward har da tre gode spill CoD, CoD 2 og CoD 4, men så failet de ekstremt på MW2, og nå mistet de en bunke folk.

Ja da er jeg spent på hvor potensialet ligger, for det er neppe i utviklingsstaben.

Jeg håper, i kursiv, at MW3 blir et kjempespill, men det tviler seg så grundig på at jeg vil promotere BF3 for alt det er verdt inntil det motsatte er vel bevist og dokumentert.

"BF3=BFMC=BV"????????

BV er da vitterlig mye bedre enn BFMC, og BF3 blir (garantert) et ultrahopp over BF(X) og alle andre FPS på markedet i dag. Det ser man utifra det lille vi har sett fra SP.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Personlig ligger hovedforskjellen på bfbc2 og mw2 for meg i at bfbc2 har mye større maps. Synes det er så digg. Og BF har alltid hatt veldig store maps, noe jeg synes er helt fantastisk. Derfor har jeg i grunn alltid likt dem bedre, selv om CoD og har fått en del timer spilling.

Lenke til kommentar

Velger nok Battlefield 3. Har spilt battlefield vietnam, 1942, 2 og 2142, men hoppet hover bad company for å prøve call of duty modern warfare 2. Hopper nå tilbake til Battlefield da jeg absolutt ikke er fornøy med hvor urealistisk mw 2 er. Tror til og med jeg går så langt som å kjøpe bad company 2 i mellomtiden da jeg er utrolig lei av mw2 selv etter bare 120 timer spilt totalt på både multiplayer og singleplayer.

Lenke til kommentar

MW3=BO=MW2.

Aldri livet.

BF3=BFMC=BV

Ajaj.

MW3 vil bruke den samme gamle not-so-good-motoren som MW2/BO bruker... Derav MW3=MW2=BO

Slegdehammer har jo en hel haug...nei.. Det har de visst ikke. (Ja, de er fra EA, men det er kanskje heller ikke en positiv ting?

Infinity Ward har da tre gode spill CoD, CoD 2 og CoD 4, men så failet de ekstremt på MW2, og nå mistet de en bunke folk.

Ja da er jeg spent på hvor potensialet ligger, for det er neppe i utviklingsstaben.

Jeg håper, i kursiv, at MW3 blir et kjempespill, men det tviler seg så grundig på at jeg vil promotere BF3 for alt det er verdt inntil det motsatte er vel bevist og dokumentert.

"BF3=BFMC=BV"????????

BV er da vitterlig mye bedre enn BFMC, og BF3 blir (garantert) et ultrahopp over BF(X) og alle andre FPS på markedet i dag. Det ser man utifra det lille vi har sett fra SP.

Hvordan kan du si at MW2 feiler når det er det mest spilte spille noensinne? Selv om du aldi klarte å få en positiv kd eller hva du ønsket skulle skje, er det flere som liker det spille enn noe annet.

Lenke til kommentar

MW3=BO=MW2.

Aldri livet.

BF3=BFMC=BV

Ajaj.

Slegdehammer har jo en hel haug...nei.. Det har de visst ikke. (Ja, de

Hvordan kan du si at MW2 feiler når det er det mest spilte spille noensinne? Selv om du aldi klarte å få en positiv kd eller hva du ønsket skulle skje, er det flere som liker det spille enn noe annet.

Nei si det du.

18 spillere, ingen dedikerte servere, dårlig lyd, dårlige baner osv osv.

At det er det mest spilte spillet har med suksessen til CoD 4 (et av tidenes beste FPS) og markedsføring å gjøre.

Angrer utrolig på at jeg kjøpte det, til tross for at jeg visste om IWNet på forhånd.

BO har tidenes dårligste SP, men i det minste dedikerte servere.

Det ble det siste CoD jeg skaffet meg, og vil i hvert fall ikke betale en eneste krone for 5 ekstra dårlige baner.

De må virkelig overbevise neste gang, jeg vil uansett skaffe det på alternativt vis før jeg vurderer å kjøpe... Blir høyst sannsynlig ikke et kjøp.

Og du, drit i å bli kjepphøy med sånne "du kan ikke spille" kommentarer.

Du gjør deg bare mindre enn nødvendig.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Altså, for å si det sånn: på PC-platformen så er Battlefield-serien mye mer solgt enn Modern warfare/COD serien.

Legger vi sammen Battlefield 1942, Battlefield 2 og Battlefield Vietnam, så har de solgt ca 10 millioner til sammen på PC-platformen. Mens for COD 4, MW 2 og Black ops så er du nærmere 2 millioner. Og det er ikke noe nytt at call of duty serien har levert rimelig dårlige tall på PC-platformen.

Skal man begynne å sammenligne mot konsoller, så blir såklart i mer COD sitt favør, da de har satset mest på konsoller, mens battlefield-serien for det meste har satset på PC-spillere.

Jeg er uansett enig i at antall solgte enheter har fint lite med hvor godt et spill er.

Lenke til kommentar

MW2 er det mest spilte spille noensinne.

Har du en kilde på det ? Såvidt meg bekjent er blandt annet WoW et mye mere spillt spill.

Ifølge Wikipedia er den ikke mest solgt heller på noen platformer, og da er det naturlig å tro at den ikke er mest spillt heller

Kilde: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_best-selling_video_games

Ja, faktisk. Kan ikke finne link nå, men husker det stod på Itavisen.no at "det knuste wow", som for tiden hadde vært det mest spilte.

Lenke til kommentar

Altså, for å si det sånn: på PC-platformen så er Battlefield-serien mye mer solgt enn Modern warfare/COD serien.

Legger vi sammen Battlefield 1942, Battlefield 2 og Battlefield Vietnam, så har de solgt ca 10 millioner til sammen på PC-platformen. Mens for COD 4, MW 2 og Black ops så er du nærmere 2 millioner. Og det er ikke noe nytt at call of duty serien har levert rimelig dårlige tall på PC-platformen.

Skal man begynne å sammenligne mot konsoller, så blir såklart i mer COD sitt favør, da de har satset mest på konsoller, mens battlefield-serien for det meste har satset på PC-spillere.

Jeg er uansett enig i at antall solgte enheter har fint lite med hvor godt et spill er.

Nei, men hvis du tenker på "hvor mange som spiller" ikke som har kjøpt. En dag i dag er det alltid over 100000 pålogget på mw2. Slik har det aldri vært med cod4, selvom jeg også elsker cod4. Ja, mw2 har masse irriterende momenter i seg, men det er et enkelt og bra "skytespill" med 6 spillere på hvert lag, et våpen hver og et objekt.

Lenke til kommentar

Ja, faktisk. Kan ikke finne link nå, men husker det stod på Itavisen.no at "det knuste wow", som for tiden hadde vært det mest spilte.

Hvorfor skriver du Ja, faktisk når du ikke kommer med kilde? Du får nesten komme med en link til artikkelen. En annen ting er jo at itavisen ikke er den mest troverdige kilden der ute, og kopierer for det meste andre sine artikkler.

Lenke til kommentar

Hvorfor skriver du Ja, faktisk når du ikke kommer med kilde? Du får nesten komme med en link til artikkelen. En annen ting er jo at itavisen ikke er den mest troverdige kilden der ute, og kopierer for det meste andre sine artikkler.

Hvilket spill mener du er det mest spilte, uten en gang å ha lest det noe sted? Kom med bevis selv.

Dessuten, til de som kommer med det at "MW2" bare solgte pga. suksessen til cod4, og selv suger. Hvordan kan det ha seg at BO solgte enda flere enda fortere? Hvis MW2 var så grusomt som dere skal ha det til er det rart at så ekstremt mange løp ut for å kjøpre Black Ops, eller?

Endret av St€rk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...