Gå til innhold

Spørreundersøkelse: BF3 vs MW3

BF3 vs MW3  

110 stemmer

1. 1. BF3 eller MW3?

• Battlefield 3!
      104
    • Modern Warfare 3!
      6

Anbefalte innlegg

Dersom du bare kan kjøpe ett av spillene, hvilket ville du helst kjøpt? Hvorfor?

Personlig ville jeg gått for Battlefield 3, til tross for at ingen vet noe om MW3 enda.

EA/Dice mener jeg generelt sett er bedre utviklere, både mtp. grafikk og ellers løsninger i spillet.

Dessuten spiller jeg veldig mye om gangen, og da er jeg ikke interessert i å bare løpe, spraye, drepe, respawne og gjøre det samme på nytt - da spiller jeg mye heller Counter Strike 1.6!

For all del, jeg er ikke noe ''anti-cod''. Jeg har spilt 1000 timer BC2 (og enda mer BF2 og 2142), men jeg har også brukt rundt 200 timer på MW2; i all hovedsak for å finne ut hvorfor folk spiller det og sier det er så bra, noe jeg fortsatt sliter med å forstå. Det bør kanskje nevnes at jeg spiller på PC.

Stem i vei folkens, og det hadde vært fint om dere forklarte hvorfor du ga stemmen din til BF3/MW3.

Ikke kjør en flamewar på hverandre. Vær saklig og objektiv!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg personlig syns Battlefield-serien alltid har vært bedre enn COD-serien, og velger med det BF3 uten tvil. For meg ser det ut som COD per dags dato har glemt alt som kalles gameplay. Jeg er en av de som fortsatt spiller BF2, ja jeg velger faktisk BF2 over MW2 og BO, da dette må være det største søppelet innenfor FPS-sjangeren noen gang. Battlefield oppfordrer til samspill, noe jeg setter høyt på lista til et godt multiplayer FPS, der ser det ut som COD, per nå, er helt omvendte. Jeg må i tillegg si at jeg misliker også sterkt at COD ikke har noe punish system for folk som dør.

Battlefield 3 for min del.

Lenke til kommentar

For min del er det at med bf1942 så spilte jeg det i hele 3 år. Tror jeg til slutt hadde 25 mods innstallert.

Og så er det slik som jeg har tenkt selv, som ble nevnt i intervju med DICE; De evolusjonerer spillene sine i større grad, i motsetning til COD serien.

Så ja det blir nok BF3.

Lenke til kommentar

BF3, liker teamplayet som jeg kan være en del av når det er snakk om BF-serien. Håper bare at BF3 kommer med store maps og tyngere våpen som i BF2 og muligheten til å sette på attachments som i BC2. Håper at de kommer med en fungerende kamo funksjon også, hadde vært moro å kunne gjemme seg i krattet og plukke fi fra noen hundre meter :D

Lenke til kommentar

Mener utviklerene nevnte at det kun blir 12 spillere på vært lag på konsoll versjonen. Det suger litt i såfall. Mister litt autensiteten synes jeg. Er det BF, så skal det være mange spillere på væert lag

Ja, det blir 12v12 på konsoll, pga konsollene sine begrensninger. Liker du det ikke, spill på PC ;)

anbefaler at sånt går til denne tråden og ikke her.

OnTopic:

Må utdype meg mer enn forrige gang, har det aldri så gøy når jeg og en kamerat loker rundt og sprenger 4-wheelers opp i lufta med c4 eller AT-mines. Alt jeg blir når jeg spiller CoD for tiden er frustrert.

Lenke til kommentar

Kan ikke helt skjønne hvordan man ikek blir lei av å splaffe løs på folk uten hensikt eller mening. Gøy de første spillene, men etter et par titals slike spill så blir en virkelig lei altså.

De fleste av FPS spillene sin MP-del der ute er noe i samme duren, og hvordan man ikek blir lei klarer jeg ikke å skjønne. Men de om det. :)

Lenke til kommentar

Elsker å løpe rundt med SMG, og drite totalt i alt annet som campere eller jævla flagg.

Sånne som deg som driter i objectives og taktikk er mye av grunnen til at jeg foretrekker BF ;)

Kanskje jeg foretrekker å ha det gøy da, i stede for å campe bak en busk, bare for å vinne. Ha det gøy > Seriøs gaming

Lenke til kommentar

Elsker å løpe rundt med SMG, og drite totalt i alt annet som campere eller jævla flagg.

Sånne som deg som driter i objectives og taktikk er mye av grunnen til at jeg foretrekker BF ;)

Kanskje jeg foretrekker å ha det gøy da, i stede for å campe bak en busk, bare for å vinne. Ha det gøy > Seriøs gaming

BF har jo aldri handlet om å campe bak en busk for å vinne, det er som regel de gutta som taper som gjør slikt. Det som er morsomt er 2 tanks + 2 engineers for så å sprenge ALT som måtte komme i vår bane uten å dø en eneste gang. Godt teamplay og god kommunikasjon vant oss den runden.

Lenke til kommentar

Man er passe korka om man velger å MW3 foran BF3.

MW3=BO=MW2.

CoD er ikke annet enn en melkeku.

CoD er blitt et spill for en meget primitiv rase, også kalt konsollspillere, som kjøper uansett om de fjerner hele spillet og bare selger et cover det står Call of Duty på.

Betale penger for en liten kartpakke, HAHA!

Aldri livet.

CoD trenger en skikkelig oppussing, og det første steget er en ny spillmotor, og innen da vil det sannsynligvis bli solgt 3 like CoD med kartpakker man betaler for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...