sameoldwall Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Hei! Jeg har et problem med mitt spotify program... Når jeg setter på en sang, så låser programmet seg helt, og musikken spiller, men jeg får ikke klikket på noe, fordi den sier at spotify ikke svarer, så må jeg starte spotify helt på nytt =S =( Er det noen som vet hva jeg kan gjøre for å forhindre dette i å skje? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Maskin og programvare? Lenke til kommentar
sameoldwall Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 Maskin og programvare? Hva mener du med det? =S Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Hva slags maskin og operativsystem har du? Lenke til kommentar
sameoldwall Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 Hva slags maskin og operativsystem har du? Oja, Jeg har en en acer aspire 5920 =) Operativ system vet jeg ikke hva er =P Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Operativsystem er det programsettet som ligger i bånn. Du har antagelig Windows, vet du om du har Vista, XP eller 7? Lenke til kommentar
sameoldwall Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 Jeg har windows vista Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Har du avinstallert og reinstallert spotify? Lenke til kommentar
sameoldwall Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 Jeg fant ikke noen annet måte en å slette alle resultatene jeg fikk da jeg søkte på pcèn min da jeg skrev inn "spotify". så når det ikke kom flere resultater, sletet jeg alt i papirkurven, og lastet det ned på nytt, som gikk veldig fort. hvis dette gjeldes som sletting, så ja Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Nei, det gjelds ikke Gå inn i kontroll panelet og velg fjern/legg til programvare og fjern spotify derfra. Lenke til kommentar
sameoldwall Skrevet 9. april 2011 Forfatter Del Skrevet 9. april 2011 det funket ikke jeg gikk inn og fjernet spotify helt, lastet det ned på nytt, men samme problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå