HaxyQ Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Hei. Driver å styrer med en logo, hvor idéen er slik: Jeg tar utgangspunkt i Norges riksvåpen, men vil erstatte løven med denne karen. Han må altså være gul, med svart omriss, og svarte streker "inni seg" for å markere armer osv. Til nå har jeg gjort ham gul, og ordnet svart omriss, slik som dette. Problemet er hvordan jeg kan få til de svarte linjene inni personen, slik som på løven. Noen som har noen idéer. (Nei, jeg er ikke stødig nok på hånden til å bare bruke brush-tool og male linjene) Takker for svar. Endret 7. april 2011 av HaxyQ Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Du skal vel ikke bruke den til å selge noe? For det er ikke så veldig lov.. Lenke til kommentar
HaxyQ Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 Dette er til en russebil, so no worries. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Hvor er det du skal ha disse strekene? Lenke til kommentar
HaxyQ Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Det er vel spesielt øynene jeg sliter med. Jeg har kommet så langt nå med pen-tool: Pic Men lurer på hvordan jeg kan få fram øynene i svart, om du skjønner. De er for små og detaljerte til å bruke pen-tool på. Endret 7. april 2011 av HaxyQ Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Når du gjør dette for å lage film kalles dette "rotoscope" - du kan jo google etter det nøkkelordet, så burde du finne teknikker, tutorials og kanskje en plugin eller to til Photoshop. Så finner du for eksempel denne siden - prøv filteret Filters -> Artistic -> Poster Edges. Lenke til kommentar
HaxyQ Skrevet 9. april 2011 Forfatter Del Skrevet 9. april 2011 Fikk det bedre til med Filters-Sketch-Stamp, men takk for tipset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå