Vegard-K Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Hei, i Facebook chat'en min står det at det er 0 pålogget hele tiden, vet ikke om jeg har trykket på noe random, kan det være en bug hos FaceB? noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Er folk faktisk pålogget da? Lenke til kommentar
Vegard-K Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 Er folk faktisk pålogget da? Ja. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Og de synes i listen når du åpner den? Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Fordi du ikke har noen venner (Går rundt og troller fordi jeg endelig klarer å sette inn bilder i innleggene mine ) Lenke til kommentar
Vegard-K Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 @ iChristian: Nei, det står 0 pålogget, kommer heller ikke noe opp når jeg trykker på cha boxen. @ Synt4xx: Joda, har 139 venner Fordi du ikke har noen venner (Går rundt og troller fordi jeg endelig klarer å sette inn bilder i innleggene mine ) Gz ; > Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Det høres mest ut som en bug, men er du sikker på at minst en av vennene dine har aktivisert chatten? Lenke til kommentar
Synt4xx Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 det er en bug ja, skjer av og til med meg også. PLeier å gå vekk etter en stund. Kan jo være at du er avlogget fra chatten også Lenke til kommentar
Vegard-K Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 Hei folkens. Funker nå, hadde trykket på "Venner Logg av" elns. Takker for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå