konduktans Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Når nanosuit-mannen sa "they call me prophet" på slutten av C2, hva mente han med det? Hva synes dere om spillet? Synes eneren var bedre, men absolutt et bra spill. Litt kjedelig at det ikke var noen ordentlig boss noen steder, og at det var så groteskt mange tips overalt. Tok bort litt av moroa. Jeg fant heller aldri lasersikte til pistolen. Var det i spillet noe sted? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Sikkert ikke noe dypere enn at han har tatt på seg samme rollen som Prophet hadde før han overga drakten til Alcatraz. Ingen vet jo hvem Alcatraz er, men alle ser ut til å frykte eller hate denne Prophet gjennom hele spillet. Endret 7. april 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Tenkte mer at prophet levde videre i drakten og fortrengte alcatraz Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 (endret) At drakten har sitt eget liv? Ja, hvorfor ikke..det hintes jo mange ganger til at den har underliggende programvare i "the lower layers" som merger og skriver seg selv. Lurer på om Alcatraz ser like jævlig ut under drakten som Prophet gjorde i starten. Eller om det var fordi Prophet hadde alien-viruset. Og hvordan han tisser. Endret 7. april 2011 av Bytex Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 Har sikkert et giant-ass kateter både foran og bak ^^ Men slik jeg tolket det, så hadde drakten "absorbert" personligheten til Prophet og Alcatraz, og at den sa "they call me Prophet" fordi de/drakten/ham/det ble omtalt som Prophet. IOM at de sa at romvesnene var OVERALT, så antar jeg at de lager et spill eller to til, før de innser at det er nok, og vi dreper "the mother spore"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå