bentyman Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Jeg har ADSL fra Telenor, og må da selvfølgelig koble opp når jeg skal på nettet. Men når jeg krysser av for automatisk tilkobling, så forsvinner avkryssingen ved hver restart, slik at jeg må koble til manuelt selv. Hva skal til for at dette skal gå automatisk? Jeg bruker raspppoe, har windows2000 professional Norsk, med alle oppdateringer. Jeg har også prøvd raspppoe sin always on tilkobling, men den fungerer heller ikke. Tips mottas med takk. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 start>avslutt eller reset-knapp? Lenke til kommentar
bentyman Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2003 start>avslutt eller reset-knapp? Ok, skulle formulert meg bedre, men med teskjeforklaring mener jeg med "restart": Start->Avslutt->Avslutte->OK Og når jeg starter maskinen på nytt (med slå-på knappen foran) og etter alt er startet opp, så dukker "dialeren" opp, men uten at den kobler til internet, altså krysset jeg har satt for automatisk påkobling, er borte. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Hadde dette problemet før. Desverre så husker jeg ikke hvordan jeg retta på det. Skal tenke hardt på det. :wink: Lenke til kommentar
bentyman Skrevet 21. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2003 Hmmm Ikke en sjel der ute som har noe tips? Har søkt igjenom alt av tilgjengelig materiale, men finner ingen ting. Noen må da vite noe? Lenke til kommentar
geggi2 Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Skaff deg en brannmur med innebyggeet oppkobling da er det bare å slp på maskinen så kobler alt seg opp automatisk. Fordelen mad brannmuren er at du får mere systemresurser tilgjengelig på maskinen. Jeg har en sllik løsning og det fungerer kjempebra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå