Hyd Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg har en i7 2600k, den klokker seg ned til x16 på multiplieren når det ikke er høy load. Men når jeg unzipper 4 forskjellige filer på ca 4 GB hver, burde ikke da CPU'en klokke seg opp til å yte max, som på min er 4,4Ghz? Har 1 Ghz OC på min. Jeg trodde unzip av store filer var litt CPU avhengig? Eller kan det tenkes at HDD'en er en mega flaskehals så det er ikke noen vits for CPU å booste seg opp? Takker for svar. Lenke til kommentar
*martin* Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 øker den vis du kjører Prime eller lignende da? Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 øker den vis du kjører Prime eller lignende da? Å jadda, da er det full pupp med engang Bare syns det var litt merkelig da jeg trodde zippe filer og slikt kunne være litt CPU avhengig, men på en annen side så har jeg lite peiling Men siden den gjør det i Prime osv så er vel alt som det skal være. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Nei, Zip er ikke så CPU avhengig, ikke ved utpakking. Flaskehalsen for zip utpakking er faktisk harddisken din... 1 Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 Blir nok en feit SSD når jeg begynner i ny jobb til juni Gleder meg. Takker for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå