human_after_all Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Hei! jeg(18) og en gutt i klassen hadde sex i helgen, ubeskyttet (jada jada jeg vet) i timen på mandag sendte jeg han melding og sa at jeg hadde tatt angrepillen, den meldingen fikk jeg aldri svar på. Betyr dette at han helst vil glemme det? ikke bryr seg? vi har flørtet, kysset i over 2 år...men kanskje han er redd for at jeg har fått følelser for han? Jeg vet ikke!:/ what to do? orker ikke å være rundt han, sånn som det er nå Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Det kan være at han syntes at det er litt kleint, akkurat som du, men eneste løsningen er å prate om det... Men hvis dere har rota og kyssa i 2 år så burde dere jo være litt vant med situasjonen selv om dere kanskje ikke har hatt sex før... Lenke til kommentar
Christian5 Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Har du pratet med han? fordi jeg ville tro at han synes det er en selvfølge at du har tatt angrepille, med mindre dere vill ha et barn sammen. ta og prat med han! spør han om han fikk mldinga di så tar du resten på sparket Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Fy og fy, var ikke så gjennomtenkt å droppe gummien gitt. Anyway, det er litt seint nå. Det er ikke kleinere enn dere gjør det til selv. Mulig han ikke skjønner det. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Folk tar sex for seriøst... 6 Lenke til kommentar
Thrillseeker Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Folk tar sex for seriøst... Nei, folk tar sex for LITE seriøst... 6 Lenke til kommentar
slacky Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 human_after_all, det er ganske enkelt ikke et intressant samtaleemne. Det at du har tatt angrepillen er vel ikke noe å snakke om? Han tenker nok ikke stort lengre en "OK". Er vel heller litt likegyldig Selvfølgelig kan han leke med tenken, litt ironi.. "Da blir det ikke babys alikavæl? Og jeg som jobbet så hardt!! -.-".. Men, de fleste unngår vitser om saker de føler enten er uintressant, kleint, eller ikke har en kommentar/fleip til. Don't bother thinkin' about it.. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Du satt han opp i en litt klein situasjon med noke han i bunn og grunn ikkje trengte og vete.. og som sagt over han tenker sikkert ikkje mer en "ok" Skjøl hadde eg tenkt "OMFG WHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY DO I HAVE TO KNOW THIS" Men ikkje prøv og snakk om det, det vill mest trolig bare irritere han, vær naturlig, så kommer intressen tilbake, med mindre du skremte han med kanindrakter eller hestehoder eller noe lignende.. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Han trengte ikke å vite at hun var ansvarlig når de begge to hadde tabbet seg ut?... Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Han trengte ikke å vite at hun var ansvarlig når de begge to hadde tabbet seg ut?... Nei. Etter og ha peisa over noken i dritfylla og du knapt nok huska noke, tenke du over det i ettertid? Det gjor vertfall ikkje eg, stund siden ditta var aktuelt men. Såg helst at alt ble glømt Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Spill hard to get. Det funker alltid. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Nei. Etter og ha peisa over noken i dritfylla og du knapt nok huska noke, tenke du over det i ettertid? Det gjor vertfall ikkje eg, stund siden ditta var aktuelt men. Såg helst at alt ble glømt Ettersom de har rota frem og tilbake i 2 ÅR så antar jeg at det ikke er helt situasjonen sånn i utgangspunktet. At du pulte på ting du helst ville glemme i fylla er noe annet... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå