Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

sex med en i klassen, uinterressert?

Anbefalte innlegg

Hei!

jeg(18) og en gutt i klassen hadde sex i helgen, ubeskyttet (jada jada jeg vet) i timen på mandag sendte jeg han melding og sa at jeg hadde tatt angrepillen, den meldingen fikk jeg aldri svar på. Betyr dette at han helst vil glemme det? ikke bryr seg?

vi har flørtet, kysset i over 2 år...men kanskje han er redd for at jeg har fått følelser for han? Jeg vet ikke!:/ what to do? orker ikke å være rundt han, sånn som det er nå

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

human_after_all, det er ganske enkelt ikke et intressant samtaleemne. Det at du har tatt angrepillen er vel ikke noe å snakke om? :)

Han tenker nok ikke stort lengre en "OK". Er vel heller litt likegyldig :) Selvfølgelig kan han leke med tenken, litt ironi.. "Da blir det ikke babys alikavæl? Og jeg som jobbet så hardt!! -.-".. Men, de fleste unngår vitser om saker de føler enten er uintressant, kleint, eller ikke har en kommentar/fleip til.

Don't bother thinkin' about it.. :)

Lenke til kommentar

Du satt han opp i en litt klein situasjon med noke han i bunn og grunn ikkje trengte og vete..

og som sagt over han tenker sikkert ikkje mer en "ok"

Skjøl hadde eg tenkt "OMFG WHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY DO I HAVE TO KNOW THIS"

Men ikkje prøv og snakk om det, det vill mest trolig bare irritere han, vær naturlig, så kommer intressen tilbake, med mindre du skremte han med kanindrakter eller hestehoder eller noe lignende..

Lenke til kommentar

Nei.

Etter og ha peisa over noken i dritfylla og du knapt nok huska noke, tenke du over det i ettertid?

Det gjor vertfall ikkje eg, stund siden ditta var aktuelt men. Såg helst at alt ble glømt :)

Ettersom de har rota frem og tilbake i 2 ÅR så antar jeg at det ikke er helt situasjonen sånn i utgangspunktet. At du pulte på ting du helst ville glemme i fylla er noe annet...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...