QBab Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Var neimen ikke sikker på hvor jeg skulle poste denne ... så det ble her. Anyhow, lastet ned en CV mal, som var både vel og bra. Problemet er bare at det står "Marie Hansen" i toppen av vinduet når du åpner filen. Og jeg aner ikke hvordan jeg skal bli kvitt det. Litt sugent å ha navnet på ei random kjerring på CV'en sin. Noen proffe "Acrobater" her inne? (Håhå, evig bra ordspill. Acrobater liksom) Vedlagt er overnevnte CV. Edit: Kødda! DobbelEdit: Nå er overnevnte CV vedlagt. TrippelEdit: Har døgna ... CvNyForum.pdf Endret 7. april 2011 av QBab 2 Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Laget med Acrobat (fullversjon) eller et annet program og eksportert til pdf? Det jeg gjorde var å ta ditt dokument, og printe det til en pdf-printer og der la jeg inn CV som dokumenttittel Tungvindt metode... CV.pdf Endret 7. april 2011 av Thorsen Lenke til kommentar
Christian5 Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Du tar bare og kopierer allt på siden, åpner et nytt dokument, lim inn Problem solved! da står det ikke noe navn på toppen (burde ikke gjøre det) ps. du er ikke den eneste XD! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Du tar bare og kopierer allt på siden, åpner et nytt dokument, lim inn Problem solved! da står det ikke noe navn på toppen (burde ikke gjøre det) ps. du er ikke den eneste XD! Lykke til med det fra en pdf.. Lenke til kommentar
Christian5 Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 LÆTT! Hva skal stå foran .pdf? feks : Lulwatimanigger?.pdf Lenke til kommentar
Christian5 Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 I have the answer to redemsion! her er en uten det fucket navne på! altså du merker allt høyreklikker kopier, åpner feks Word eller et annet pogram, lim inn, du tar og lagrer filen som en .pdf fil (det står under der du skriver hva filen skal hete) CV til en dude.pdf Lenke til kommentar
QBab Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 Laget med Acrobat (fullversjon) eller et annet program og eksportert til pdf? Det jeg gjorde var å ta ditt dokument, og printe det til en pdf-printer og der la jeg inn CV som dokumenttittel Tungvindt metode... CV.pdf Sweet! Men hvordan printer jeg til en pdf-printer? o.o Lenke til kommentar
Christian5 Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 du åpner den i adobe og ctrl + p velger skriver også ok 1 Lenke til kommentar
QBab Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 du åpner den i adobe og ctrl + p velger skriver også ok YEEEEEEAH Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Sweet! Men hvordan printer jeg til en pdf-printer? o.o Du kan laste ned f.eks PDFCreator (for windows). http://www.pdfforge.org/ Du vil få opp en ny printer, printer du til denne kan du velge å lagre til pdf. Og en rekke andre filformater også, deriblant, .png og .jpeg Lenke til kommentar
Christian5 Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 du åpner den i adobe og ctrl + p velger skriver også ok YEEEEEEAH Funket det ikke? Lenke til kommentar
QBab Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 du åpner den i adobe og ctrl + p velger skriver også ok YEEEEEEAH Funket det ikke? Funket ikke, nei. Sweet! Men hvordan printer jeg til en pdf-printer? o.o Du kan laste ned f.eks PDFCreator (for windows). http://www.pdfforge.org/ Du vil få opp en ny printer, printer du til denne kan du velge å lagre til pdf. Og en rekke andre filformater også, deriblant, .png og .jpeg Aha, sweet. Skal teste det. =) Lenke til kommentar
QBab Skrevet 10. april 2011 Forfatter Del Skrevet 10. april 2011 pdfforge var bare lømmel. Fylte pcen opp med spyware og toolbars. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 pdfforge var bare lømmel. Fylte pcen opp med spyware og toolbars. Dersom du tenker på yahoo toolbar så velger en selvfølgelig under installasjon at denne IKKE skal være med. Dette er en valgfri komponent, og en trenger ikke installere den for at programmet skal virke. Utover det har jeg ingen kjennskap til programmet inneholder spyware. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Jeg liker Bullzip PDF printer. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 12. april 2011 Forfatter Del Skrevet 12. april 2011 pdfforge var bare lømmel. Fylte pcen opp med spyware og toolbars. Dersom du tenker på yahoo toolbar så velger en selvfølgelig under installasjon at denne IKKE skal være med. Dette er en valgfri komponent, og en trenger ikke installere den for at programmet skal virke. Utover det har jeg ingen kjennskap til programmet inneholder spyware. Jeg valgte det bort, men antiviruset plukket opp mange "registry hooks" (eller hva nå det heter) som dette "programmet" ikke informerte særlig mye om. Men ikke så farlig. Fikk bort det meste. Men det er som regel noe som skurrer når det ikke følger med uninstall komponent. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Men det er som regel noe som skurrer når det ikke følger med uninstall komponent. Ikke følger med uninstall? Mer info om hvilket AV du kjører. Kunne vært kjekt om du hadde mer spesifikk info. Jeg har selv nemlig kjørt programmet i flere år nå, uten noen slike hendelser som du beskriver. Greit å få undersøkt om jeg faktisk er blitt lurt trill rundt. Jeg har dog aldri fått toolbaren installert. Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Grunnen til at det står "MARIE HANSEN" i vinduet er fordi dette er dokumentets tittel i OpenOffice. Gå inn på Fil->Egenskaper->beskrivelse->tittel (eller hva det nå er på norsk) og fiks det før du lagrer til en PDF fil. http://user.services.openoffice.org/en/forum/viewtopic.php?f=29&t=14265 Lenke til kommentar
QBab Skrevet 21. april 2011 Forfatter Del Skrevet 21. april 2011 Haha! Der har vi svaret jeg leter etter. Takk skal du ha! Lenke til kommentar
QBab Skrevet 22. april 2011 Forfatter Del Skrevet 22. april 2011 (endret) Men det er som regel noe som skurrer når det ikke følger med uninstall komponent. Ikke følger med uninstall? Mer info om hvilket AV du kjører. Kunne vært kjekt om du hadde mer spesifikk info. Jeg har selv nemlig kjørt programmet i flere år nå, uten noen slike hendelser som du beskriver. Greit å få undersøkt om jeg faktisk er blitt lurt trill rundt. Jeg har dog aldri fått toolbaren installert. Det var Spybot - Search and Destroy, som plukket opp registerendringene. Kjører AVG også, men det er jo pokkern ta ubrukelig. Fikk forresten ikke toolbaren installert heller, men den skiftet søkemotoren min i Firefox til Yahoo, uten min tillatelse. Og det var et lite makkverk å sette den tilbake til Guuugle. Endret 22. april 2011 av QBab Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå