Gå til innhold

2011 NSFW Summer Movie Draft

hvakrg

Anbefalte innlegg

Da jeg har gått glipp av de siste par episodene av NSFW podcasten gikk jeg glipp av årets Summer Movie Draft, så tenkte jeg skulle legge ut mine valg her, og om noen andre vil være med å spille så er det bare å slenge ut deres valg også.

Reglene er som følger:

Gjengen på NSFW podcasten fikk $100 hver. Så hadde de en budrunde hvor de kjøpte rettigheter for sommerens filmer.

Prisen de betalte er markedsverdien på den filmen.

Komplett oversikt over filmene og hva de gikk for finner dere her:

http://drafts.nsfwshow.com/

Som dere ser så kjøpte "Bryan" Source Code for $9 (Buy Price i Google docen), så det er den summen det vil koste dere å velge den filmen.

Dere har også $100 og kan kjøpe så mange eller få av filmene dere ønsker så lenge dere holder dere under $100 totalt.

Vinneren er den som har spillt inn mest penger totalt på sine filmer.

Er også ett form her dere kan velge, men usikker på om det er noe poeng siden Source Code allerede har Premiert.

http://drafts.nsfwshow.com/form/

To ekstra regler her inne:

Om du oppretter posten på en mandag, og endrer etter midnatt til lørdag samme uke, eller senere enn dette så blir du diskvalifisert, dette for å unngå at folk forsøker å jukse og bytt filmer etter å ha sett at deres gjorde det dårlig. Dette er uavhengig av om en hadde filmer denne uka.

Og siden vi er litt etter, så hiver jeg på en regel om at man ikke kan velge filmer som allerede har startet på kino.

Endret av hvakrg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hiver ut mine valg i en egen post i tilfelle jeg må redigere åpningsinnlegget:

Selv har jeg valgt ut disse fire filmene:

Cars 2 $34

Harry Potter $30

Kung Fu Panda $31

The Change-Up $5

Hvor The Change-up var det eneste jeg hadde råd til etter å ha kjøpt de første 3 filmene.

Noen andre som vil være med?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...