Gå til innhold

Battlefield 3 slår Call of Duty ?

47 stemmer

1. 1. Er dette en mulighet?

• Ja, battlefield 3 slår CoD lett
    • Nei, Et spill kan ikke knuse en hel serie
    • CoD er best! ingenting slår det!
      0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, hvorfor ikke? Begge de nyeste COD spillene har vært helt jævlige. Kanskje ikke BF3 greier å overbevise 13år gammle ''OMFG n00b QuickSc0p3 360 n00bt00be'' kidza, men resten kommer garantert til å like BF3 bedre.

Mw3 kommer sikkert til å være like dårlig som black ops og mw2

• Liker 3
Lenke til kommentar

Dere sier litt.

Det har vært lite\ ingen forandringer (untatt maps og våpen i alle spillene)

Jeg bare håper at de har tatt med en BRA story line!

Men det som er den største feilen CoD har gjort er jo faktisk killing streaks pointsene

det med at etter en killing spree på 5 å kan du få et helikopter som igjen gir deg killing spree på 20 som da gjør deg ganske OP gjennom kampen

• Liker 1
Lenke til kommentar

nei men du har fortsatt det med radar og slikt, det skulle heller vært det at du kan se på kartet vis noen lager lyd (skyter eller en granat sprenger) som det er på mw1-2, jo men på black cocks så har du jo etter en killingspree (husker ikke antall) så sitter du i helikopter og kan sitte og skyte med en turrent uten en mulighet til og dø (medmindre noen har en luncher som relativt få bruker)

Lenke til kommentar

Nå skal det nevnes at Call of Duty serien siden mw1 har fått en enorm stor tillhengerskare som tydlighvis ikke tenker nødvendighvis på kvalitet i spillene de kjøper, og bare spiller det klassekompisene gjør. Jeg tror ikke at de kommer til å "bytte" spill, "alle vet jo" at Bad Company 2 var uendelig mye bedre enn Black Ops, men om man faktisk snakker med mye av folket som spiller BO det så blodnekter de på akkurat det. Selv håper jeg faktisk at jeg slipper å se alle ungene sitte å whine og gnæle på hverandre når jeg vil ha det morro og spille.

Ingen tvil om at Battlefield 3 ser utrolig lovende ut, gleder meg! :)

Lenke til kommentar

Synes ikke man kan sammenligne BF og BO online. For min del er de 2 vidt forskjellige spill.

BO har mindre maps å er mere spring og skyt, mens BF har gedigne maps og satser mere på sammarbeid fremfor å bare springe rundt og skyte som en villmann.

Synes selv at begge spillene er bra på hver sin måte.

• Liker 1
Lenke til kommentar

grafikken i cod har ikke forandret seg siden cod4, og de kommer ikke til å lage ny engine til mw3, så det spillet blir også seende likt ut. og så blir det masse perks og attachments, og kanskje en ny gamemode. bf3 kommer til å bli et nytt spill, bare å se på de filmene som er kommet.

cod-folka så også at pc skulle få mod-tools etter launch til black ops, men i steden kommer det bare masse map-packs til nesten halve prisen av et nytt spill... så lenge bf3 får skikkelig server-customization (f.eks. hvis sinper-fags blir et like stort problem som på bfbc2, så kan det settes en sniper limit, eller du kan slå av snipere helt) så blir det mye bedre enn cod.

håper jeg kommer til å like det like godt som cod4, og at skikkelig masse folk spiller det, hadde vært så digg å begynne med klanspilling igjen. :/

Lenke til kommentar

Er vel strengt tatt ikke så rart EA/DICE sier at BF3 vil være bedre enn konkurransen - det er markedsføring, ikke objektive fakta.

Jeg tror imidlertid på dem, IW er bare et skall av selskapet som laget CoD4 og Treyarch har enda ikke demonstrert et talent for noe annet enn å ri på frakkeslagene til nettopp IW.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg håper inderlig at det kommer en demo. Jeg har veldig lyst til å tro at dette blir "verdens beste FPS blablabla", men MW2-skuffelsen har gjort meg til en skeptisk herremann som har lært seg å ignorere overivrige pressetalsmenn. Blinde anmeldere også for den saks skyld.

Jeg gleder meg veldig, men jeg tar ikke på meg skylapper og sverger evig troskap til BF3 før jeg har spilt det selv.

Lenke til kommentar

I forhold til rebooten av Medal of Honor er det jo interessant at EA gikk fra å fortelle alle som ville høre om hvordan MoH skulle bli deres CoD-dödare, til å stille forlate det i "under 75 på metacritic"-grøften. Nå er det tydeligvis Battlefield 3 som er CoD-dödaren, som om MoH aldri hadde eksistert.

Klarer uansett ikke helt å unngå å tenke at EA slåss mot vindmøller, Activision har egenhendig kappet hodet av IW, og Treyarch har ikke gjort noe innovativt eller mer enn høvelig interessant siden Die by The Sword i 1998.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Synes ikke man kan sammenligne BF og BO online. For min del er de 2 vidt forskjellige spill.

BO har mindre maps å er mere spring og skyt, mens BF har gedigne maps og satser mere på sammarbeid fremfor å bare springe rundt og skyte som en villmann.

Synes selv at begge spillene er bra på hver sin måte.

Så klart man kan sammenligne Battlefield og Black ops. Begge spilla er basically det samme og har samme mål. Jeg skal kjøpe Battlefield siden det har svære maps og støtte for 64 spillere, men jeg lar meg ikke lure, jeg er ganske sikker på at det vil føles som CoD både killstreak system, karakter perks osv og våpen håndtering.

Endret av Stormwolf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...