Kranjcar Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Skal løpe 3000 meter neste fredag. Det jeg da lurer på, er hvordan jeg bør legge opp den kommende uka treningsmessig! Noen tips? Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg ville kanskje kjørt en 4x4 intervall på Mandag og evt en rolig joggetur Onsdag. Det er uansett altfor sent å begynne nå hvis du tenker på å forbedre resultatet. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Som -Sindre sier rekker du ikke å bli i bedre fysisk form i løpet av den neste uken. Det du derimot rekker er å "bli kjent med" hvordan det er å løpe 3000. Hvis du ikke har løpt det før ville jeg anbefale å prøveløpe det så fort som mulig så du vet ca hvordan du bør legge opp løpet slik at du ikke sprekker eller knapt er sliten når du kommer i mål. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 Er i en ganske bra form, så er vel bare å vedlikeholde/ikke bryte ned kroppen jeg trenger tips til. Målet er på å løpe ned mot 11 minutter. Er det noe spesielt jeg bør spise dagen før eller noe? Løper veldig mye, men har aldri deltatt i noe ordentlig løp før. Lenke til kommentar
Cool2003 Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Løp en testrunde med klokke samme løype som du skal løpe på testen. Når det gjelder kosthold, er det viktig å få i seg mye drikke dagen før, og hvert fall for min egen del funker kroppen best dersom jeg får langsomme karbohydrater (f.eks havregrøt, grovt brød) til frokost, ca. 2 timer før løpet, i tilegg til å innta en banan 25 min før du skal løpe, evnt. med en energidrikk. Good luck ! Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Trikset er å finne han raskeste og bare prøve å holde seg bak ham hele turen. Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Som det blir sagt over så gjelder det å finne en som er bedre enn deg og henge på han, om du ikke har den beste formen velger du ikke uit den beste, for det er demotiverende, men prøv å legg deg i "tet-gruppen" og heng deg på noen som er bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå