paali10 Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Hei som tittelen sier, bør jeg reise til London eller The Gathering 2011? (LOL) Takk! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Vel jeg valgte USA fremfor TG, men naa var det snakk om ett aar aa da. Hvis du ikke skal no spes i London ville jeg faktisk valgt TG, London er ikke en saaaa kul by og den er naer saa du kan jo ta en sviptur naar som helst. Lenke til kommentar
Sowny Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Hadde tatt London tur jeg ja. Hadde jo seff vært fett å vært på TG å da... Lenke til kommentar
paali10 Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 Det er ikke lett, har bestillt fly bilett til London men er ikke sikker om jeg skal avbestille eller ikke :S Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 london is the way old lad Lenke til kommentar
paali10 Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Haha, mange blannede meninger her!! Har evt fikset transport til London. Men vist det blir TG, hvordan skal jeg komme meg dit? (Bor i Haugesund, har ikke tilgang på bil) Endret 7. april 2011 av paali10 Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Hva med å reise på TG nå, så stikker du til London i sommer eller noe slikt? London er der hele året, TG har du en gang i året. Selv ville jeg driti i TG, foretrekker lett en tur du husker lenge foran litt dataspilling. 1 Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Hvorfor har du dobbeltbooka? 1 Lenke til kommentar
paali10 Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 Hvorfor har du dobbeltbooka? Er ikke meg, men faren min. Vi fant nettopp ut at det kræsjer, så det er litt krise. Må bestemme meg i løpet av dagen!! Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Vel, londontur er mer flyttbar enn TG Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 London uten tvil!! Var der i februar og har "hjemlengsel" enda Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 TG er bare en gang i året. London kan du dra til hele året. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Dra til London mens det er TG, deretter drar du til London enda en gang til høsten. 2 Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Eller dra til london uka etter TG, og så til london igjen på høsten Lenke til kommentar
paali10 Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 Eller dra til london uka etter TG, og så til london igjen på høsten London klan ikke utsettes.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå