Xlution Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Hei! Har nettopp rigget opp min nye gaming pc som selvfølgelig kjører Crysis 2 på fult og Homefront. Men det er et spill som den har utrolig store problemer med, nemlig Bad company 2. Når jeg er ingame så tar det ikke mer enn 2 minutter før skjermen blir helt hvitt og flimrer noen ganger. Fortsatt så kan jeg høre at jeg er ingame. Har hørt at det er mange med dette problemet hvis man bare søker på google, men ingen av disse "HOW TO FIX" funker. Dette er noe jeg har gjort; - Oppgradert driverne. - Endret navnet til BF2.exe - Kjørt Fulmark feilfritt. (ca 80 grader max.) - Endret til directx 9 (da funker spillet, men grafikken er det ikke noe å skryte av egentlig) Er det noen som har noen løsninger på dette eller evt. har hatt dette problemet før? Dette er specsan; - MSI GTX 560Ti Twin frozr (kjører SLI altså 2x GTX 560Ti. Ingen er overklokket) - Intel i5 2500k (sandy bridge) - 8GB ram - 750W strømforsyning fra Corsair Takker på forhånd Endret 7. april 2011 av Xlution Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå