vegard12345 Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Har et problem, hadde brent noen lydfiler på en plate (wav filer tror jeg det var) men når jeg skulle spille det av på cd-spilleren (5-6 år gammel) så var det helt stillt, ikke en lyd, radioen på den funket og alt var greit så tror kanskje ikke det er cd-spilleren, jeg kunne spille av platen fint på pc-en, kan det være at spilleren ikke klarer å spille av den type lyd fil? eller har dere noen andre meninger om hva det kan være? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Hvis jeg ikke passer på å merke av når jeg brenner at det skal være Lyd CD så blir det slik, da blir det Data CD som bare kan spilles på datamaskin. (Har i hvert fall lært av den feilen) (Hvis man brenner fra iTunes må man også passe på det.) Lenke til kommentar
vegard12345 Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 Okei da er det sikkert det som er probleme får jeg har ikke endret til Lyd-cd, takk for svar, håper det funker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå