itsjasonyall Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Hei! Jeg trenger litt hjelp ganske kjapt, skal spille konsert på Doktor Rock etter på, som ligger i Dronningens Gate like ved Karl Johan om jeg husker riktig. Det jeg lurer på er om det er noe rimelig/gratis parkering like i nærheten av hvor jeg skal. Ønsker ikke å gå langt eller å ta noe kollektivtransport. Takk på forhånd Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Hvis du skal parkere på kveldstid så er det en del gateparkering i nærheten som er gratis etter kl 17-18. Trafikketaten har oversikt over parkeringsplasser i Oslo. Lenke til kommentar
itsjasonyall Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 Men det står på de fleste "Maks 2 timer", vil det si etter 17-18 også? Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Maks to timer gjelder når det er betaling. I tidspunktene hvor det er gratis så kan du stå så lenge du vil (til det blir betaling igjen...). Lenke til kommentar
itsjasonyall Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Hvis du skal parkere på kveldstid så er det en del gateparkering i nærheten som er gratis etter kl 17-18. Trafikketaten har oversikt over parkeringsplasser i Oslo. Ok, tusen takk! edit: skriveleif Endret 7. april 2011 av UnhipShogun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå