thorsan Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Idag er det sommer, med kabinett åpent, vinduer på vidt gap har mb temp på 36C og det er med vifter på fullt, luft som går inn virker varmere enn den som kommer ut... - Thorsan Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2003 syter litt offentlig... :-? Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2003 Forum Forum Index -> Off topic -> Annet Det er offtopic, men litt relevant da, jeg jo ikke spelle fordi maskina bare detter ut i windows pga av varmen... Thorsan Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Forum Forum Index -> Off topic -> Annet Det er offtopic, men litt relevant da, jeg jo ikke spelle fordi maskina bare detter ut i windows pga av varmen... Thorsan ja, men ****** da. er ikke nødvendig å lage en helt ny tråd bare for å fortelle hva som foregår hos deg. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 når var det du ble forum politi a jensemann? du vet like godt som meg at poster han dette i so2 blir poenget oversett... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 når var det du ble forum politi a jensemann? du vet like godt som meg at poster han dette i so2 blir poenget oversett... poeng? hvilket poeng? at vinduet på rommet hans er oppe? Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 17. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2003 Poenget mitt er at det ****** ikke hjelper å åpne et vindu når det er like varmt som ute, og det hjelper heller ikke å åpne kabinettet på pcen for å få ned varmen... Et annet poeng er at det er faktisk varmt ute... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå