U1ven Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Heisann folks, jeg, sammen med mange andre etter et raskt søk på nettet har et problem med å lese av spillet til PS3. Ved å sette inn spill så får ikke konsollen verken loaded spillet eller hvilket spill det er, selv om det indikerer at konsollen jobber øverst til høyre hjørnet. Dette er et velkjent problem, og for en drøy uke siden trosset jeg advarslene og skrudde meg inn i konsollen. Jeg skrudde opp og prøvde å lett fukte og tørke av laserlensen med et brillevask-ish tørk. Med store forhåpninger viste det seg at det ikke fikset problemet mitt. Jeg har også prøvd alle mulige måter på å resette system og filsystemet i konsollen, uten hell. Hva kan jeg gjøre for å kunne spille igjen? Konsollen ble kjøpt på Finn av en forbruker i Bergen, men har fungert i en måned før problemene inntraff. Takk på forhånd. PS: Jeg drar straks til Danmark på fotball-cup som dommer, så jeg har ikke mulighet til å svare på tråden før Søndag-Mandag. Setter utrolig stor pris på hjelp ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Leser den CD/DVD? Viss ikke, så må vel BluRay spilleren byttes. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 ... Jeg skrudde opp og prøvde å lett fukte og tørke av laserlensen med et brillevask-ish tørk. ... Dette er ikke metoden for å rengjøre laserlinsen og annen finmekanikk. Antaglig er linsen kommet ut av stilling og fikusrere ikke lengre der de skal. Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 13. april 2011 Forfatter Del Skrevet 13. april 2011 Leser den CD/DVD? Viss ikke, så må vel BluRay spilleren byttes. Du traff blink der.. Er det bare Sony sin verksted som selger disse eller kan en kjøpe de i butikker? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Tror du kan kjøpe de gjennom E-bay. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå