AnewZ Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Det er jo ikke offside? Han ligger på linje, det er bare hånda som er langt foran. 1+ Bildet der de frøs situasjonen er jo "lenge" før han sentrer ballen. Når han sentrere ballen er det kun hendene som er foran, og evt 1mm av kroppen, men det blir for drøyt om noen skal klage på den avgjørelsen der Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Til dels enig. Men jeg vet godt hvem som hadde klaget på den avgjørelsen om den hadde kommet i mot. Både meg, og sannsynligvis alle dere. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Artig kamp. Deilig å se full kontroll. Var ikke bekymret i ett minutt engang. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Deilig å få en enkel trepoenger, uten å slite seg ut, eller få skader. Kjører kampen på tredjegir, og kampen er i realiteten drept etter målet til Valencia. Nani er stor. 18 assist denne sesongen, det er klasse. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Første kampen jeg har gått glipp av på et par-tre sesonger. Bestemte meg for å få med meg årets første kamp i 2.Div. Tabbe, og det skjer ikke igjen for å si det sånn. Deilig med Berba og Valencia goal og at Nani gjør det bra. Hvordan spilte Anderson og Gibson? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Begge var bedre enn Scholes, uten at det sier stort. Gibson er på god vei til å bli en duganes box-to-box-spiller. Anderson har flere frekke raid og trekanter med Nani og Valencia, og brenner to eller tre gode sjanser. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Gibson var litt under pari og virket tung, mens Anderson var på det jevne. Litt for lav treffprosent på passingene fremover i banen, men jeg ser det som positivt at han har begynt å komme til sjanser. Helt greit, men ikke noe mer. Syntes Scholes var den klart beste av de tre på midten, uten at det sier så altfor mye. Forøvrig kom Carrick inn å strødde to-tre drøye langpassninger, så jeg tror vi med trygghet endelig kan bekrefte at mannen er i form. Får vi tilbake Fletcher i form har vi plutselig litt å velge i sentralt i banen også. Kuz 6 - Fæl med beina, men har en drøy redning på langskuddet til Gudjohnsen O'shea 6 - Som vanlig. Blueprint på en gråstein, men han gjør jobben Smalling 8 - Årets kjøp, selv forran Hernandez. Kommer til å bli en verdens beste stoppere, du leste det her først. Null problemer med Zamora. Vidic 7 - Som vanlig klasse, men det var Smalling som skinte sterkest. Evra 8 - Årsbeste? Enda en spiller på vei mot godformen? Valencia 7 - Fin kamp Scholes 7 - Det samme Gibson 5+ - Beveger seg for lite og hadde ikke helt dagen med kula i beina. Men han leverer helt ok. Anderson 6 - Jobber godt og fikk en kamp under beltet, noe som forhåpentligvis betyr at Ando er enda hvassere til neste dyst. Nani 9 - Magisk i 1.omg, absolutt magisk. Forsvinner i andre ettersom vi spiller på resultat og sparer krefter. Berbatov 7+ - Scorer et viktig mål og har et par førsteklassesraid. Forsvinner litt i andre omgang som resten av laget. Vi har et luksusproblem av dimensjoner på topp i Rooney, Berb og Hernandez. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Anderson har flere "..." trekanter med Nani og Valencia uhuh, kinky Takk for spillerbørs Game. For øvrig enig ang vurderingen om Smalling, men Chica har nok større potensiale når det gjelder stjernestatus, kjendisfaktor og popularitet i klubben. To dugandes kjøp, om Smalling blir halvparten av det Ferdinand er så har vi allerede en verdensklassestopper over flere år på lur. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Dere er begge to helt latterlige som gidder å ta denne diskusjonen her og nå. Egentlig er også jeg latterlig som gidder å si ifra, men det virker som om ingenting kan stoppe dere. Idioter. Du hisser deg opp for da ditt troll? Hva vi diskuterer og ikke skal egentlig du av alle gi en stor faen i. Er det i det hele tatt noen som fortjener benevnelsen "idiot" så er det da vitterlig deg, med dine patetiske kommentarer titt og ofte og kunnskapsløse utsagn. Og om du mener 4 kommentarer er en diskusjon så har ikke du vært mye utafor husets 4 vegger. Vil du fortsette denne diskusjonen også, eller skal du stoppe den med din pølseformede pekefinger? At noen ikke har svart på denne er latterlig. Urmaker troller ikke, han påpeker 4 innlegg som ikke er med på å bidra noe som helst, noe flere brukere har klagd på i det siste, og at vi må røske til her på forumet og skjerpe på. Nå bryr ikke jeg meg så utrolig mye om innlegene dere skrev i det hele tatt, men om Urmaker gjør er det flott at han påpeker at dere diskuterer noe som ikke gir noe i det hele tatt, og ikke er kvalitet innad i en tråd som omhanlder et helt annet emne. Så går du på person, veldig svakt også.Husker enda når du kritiserte folk for nøyaktig samme type cheap shots som du gjorde der. Du framstår som en smålig og patetisk person etter dette innlegget, og selv om du normalt sett ikke kommer med kvalitet så er dette lavmål, selv fra deg. (See what I did there?) Du bommer forøvrig veldig, da Urmaker er en person man i det minste kan føre en diskusjon om fotball med, selv om han til tider er altfor positiv når det gjelder resultater og gjerne har litt sterke Arsenal briller, så er det tross alt sånn det skal være. Troll. 7 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 At det ikke var noen andre enn deg som valgte å kommentere den "diskusjonen" nå kom ikke som noe sjokk. Det er igrunn veldig rart at den faste gjengen her inne kan si akuratt det de vil og diskutere så mye piss de bare orker uten at noen så mye som løfter en lillefinger, men gud forby er det noen som ikke er sosialt akseptert i Diskusjon,no's gutteteam som åpner kjeften så begynner hylekoret umiddelbart, dette har helt sikkert du også merket deg men siden du er en av de som har gutteklubben i ryggen så er det ingen som tar affære. Er jo faen meg ikke rart at brukere som var fast innventar her inne ikke er innom i det hele tatt mer, når en ser hvordan du og de andre som bruker fotballdelen av forumet som sitt daglige skudd går rett i strupen på de som står "alene". Du kan jo bare se på dette eksempelet som vi snakker om nå, hadde rollene vært byttet om og det hadde vært Urmaker som stod utenfor det lille miljøet deres så hadde det vært han som fikk tyn. Og at du IGJEN kommer dragende med kunnskap rundt alt som heter fotball viser bare hvor mye tunnelsyn og lite forståelse du har, om eg fikk tippe så ville nok du om det hadde vært opp til deg at alle brukere måtte gjennom en skriftlig prøve for å i det hele tatt få lov til å poste i fotballdelen av forumet. Det er jo tydelig hvordan både du og andre oppfører dere mot ferske brukere og ikke fullt så ferske, det er ikke mange sidene siden at Limbeck fikk gjennomgå pga skrivefeilene sine, om ikke DET er lavmål og patetisk så får du gjerne informere meg om hva du legger i de ordene. Men kommer det noen fyllepisse innlegg fra noen i "gjengen" som bare kommer med piss og skrytehistorier og vrøvl og faenskap så blir innleggene møtt med applaus og smil fra øre til øre, men gud forby skulle noen andre være så idiotiske å slenge opp en post som ikke ligger på deres kunnskapsnivå eller kvalitet ( ) så blir det fort skutt i filler. Men det er gjerne slik dere vil ha det, for om målet er å skvise ut de som ikke møter deres krav og standarer så er dere pokker meg på god vei. Eg har alltid trodd at forumet er en plass for alle, men du/dere har virkelig vist at det er det langt ifra, du må enten kjenne noen i gjengen personlig eller du må ha ett kunnskapsnivå som enten matcher eller overgår de aller flinkeste her inne.Bare så synd at ingen andre enn de utenforstående ser det. Flott jobbet. 4 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Det har noe med å bygge seg opp en "kvote", Luna. Greit nok at du har vært her lenge, men jeg har tilgode å se deg poste annet enn skvip og kverruleringsposter. De gangene det er innlegg på lengre enn noen setninger, så er det alltid disse type greiene. Grow a pair og stopp å syt så jævlig over hvordan andre oppfører seg. 4 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 (endret) Grow a pair og stopp å syt så jævlig over hvordan andre oppfører seg. No offence niko, men her har du da virkelig en jobb å gjøre selv. Sånn bortsett fra en og annen norskstil om når du holdt på å bli voldtatt på pøbb så er det stort sett akkurat dette du selv gjør når du klager over andres "dårlige innlegg" her inne No offence altså.... Eg gidder sjeldent kommentere annet enn de mest åpenbare trollidiotene her på forumet da eg vett at glasset i huset mitt ikke tåle steinkast. Endret 10. april 2011 av Jotun 8 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 (endret) EDIT: krangle med tullinger fører sjelden frem. Endret 10. april 2011 av LunaticFanatic 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Enig med Luna i denne saken. De som står utenfor er alltid de som blir pirket på. Game m.fl., helt sikkert inkludert meg, har en langt større kvote på hva de kan/ikke kan skrive på forumet. Jeg synes det er helt greit at temaet blir tatt opp, selv om dette ikke er riktig tråd for det. 6 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 (endret) ... Hehe, ser det kom feil ut. Var ikke ment sånn, jeg vet at jeg klager mye over idiot-innlegg uten fyll. Kommentaren jeg sendte til Luna var ment mot sippinga over "hierarkiet" her inne. Samme kan det være. Det forumet her har blitt en barnehage. edit: Så ikke no offence-bruken før nå, Jotun. Var det et stikk tilbake etter posten min i går? Hehe Endret 10. april 2011 av niko. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 (endret) @Jørgen og Luna Slik fungerer det også i resten av samfunnet, føler ikke at man er mer fiendtlig her enn andre forum og steder. Spam og tull ute av sin plass er ikke velkomment noen plass. Og det er ikke noe krav om at hver eneste en skal stå inne med uante mengder kunnskap. Det er likevel et krav om at man har noe å tilføre om man skal føre en diskusjon, om man ikke har det ender det i trolling og skitkasting somregel. Dette er jo akkurat det som har fremmedgjort vante brukere. Ikke at kvalitetskravene er blitt for høye, heller det at kvaliteten på det som postes er blitt for lav. Og skal man ytre meninger som er på kanten bør man være hardhudet,det nytter ikke å komme skrikende til moderator-teamet når du har skapt ris til egen bak. Forumer er fulle av troll og flamere, spesielt fotballdelen der man har rivalisering og veldig subjektive meninger som ekstra krydder. Så ja, du må nesten ha litt pondus for å tåle det. Og ja, folk med fartstid har større slingringsmon for hva de kan si og ytre. Igjen, slik fungerer det også alle andre steder. Facts of life. Man skal selvfølgelig se litt mellom fingrene på nye brukere, da det er mange yngre som kommer inn og folk som ikke er helt indoktrinert hvordan ting fungerer på forum. Likevel, de siste nye tilskuddene jeg har sett har ikke akkurat gått stille i dørene. Det er stort sett troll og vetter med ingenting annet enn eder og galle på agendaen. De andre som faller utenfor denne kategorien kunne man nok vært litt snillere med når de tar sine første steg. Endret 10. april 2011 av Hyrlen 3 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 (endret) Hvis man føler seg utsatt og/eller alene på et anonymt nettforum bør selvjustisen slå inn og varsle om en mild form for hårsårhet, eller hva? Med det sagt, så skjønner jeg hva Lunatic sikter til og jeg syntes det er synd om flere opplever det likedan, for det er faktisk ingen klikk på forumet lengre. At noen har forsvunnet er nok bare en del av en naturlig utskiftning og fordi forumet har endret karakter (til det bedre mht "klikker"). For å ta meg selv som eks har jeg har ikke diskutert med noen fra forumet via andre kanaler på årevis og det var strengt talt bare en knipe brukere i sin tid som holdt på, hvorav et par ikke lengre er aktive pr tid. Om andre flittig diskuterer via andre medium kan jeg ikke uttale meg om, men jeg kjente meg i alle fall truffet av ranten din, så jeg går utifra at den var myntet på bl.a meg. Kjenninger som Jotun har fått passet påskrevt, jeg, niko, hyrlen mfl det samme. Det er ingen som "backer" hverandre opp her, men det er klart at noen har mer universale meninger og er flinkere til å argumentere sin sak enn andre, og slike er det ofte lettere å relatere seg til, evt være enig med. Brukere med pondus vil som følge av sine ytringer være mer synlig (på godt og vondt) enn dem som ofte skriver korte og lite innholdsrike poster. Forumet er for alle og jeg ville ikke vært foruten mangfoldet, men som i alle (nett)samfunn vil det være alphahanner og det er gjerne dem som har vært her en stund og som føler at de har bidratt med mer enn bare det daglige skribbleriet vi alle deltar i. For å være helt ærlig så syntes jeg også dem som har skrevet lange kamptråder, vært med å forme forumet, har lang fartstid og deltatt i gode debatter ect fortjener litt ekstra "kvote" på respekttermometeret, men det er en annen diskusjon. En annen ting er at folk har det med å stå bak sine medsupportere og Urmaker/tone er begge Arsenal gutter, så kanskje du har misforstått denne normen med en klikk? Jeg støttet feks oppunder Jotun her forleden dag da noen presterte å betegne vedkommende som medgangssupporter, men Jotun er en av brukerne jeg har kranglet mest med her inne og vi har aldri utvekslet et ord utenfor forumets "fire vegger." Dessuten er vel du en hvis innlegg ofte plukkes opp for videre debatt? Jeg har i alle fall det inntrykket og er litt overrasket over at du føler det såpass utenfor. Jeg hadde i alle fall ikke svart deg nå hadde jeg ansett deg som en uønsket del av "gjengen." Rock on Edit Satusoppdatering; Hyrlen er nå i forhold med hodet på spikeren. Endret 10. april 2011 av Game 1 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 (endret) Luna: Hva faen rabler du om? Jeg kommenterer at du først hisser deg opp for noe som er totalt unødvendig, da Urmaker har rett. Dere to hadde en meningsløs diskusjon, som dere ikke selv skjønte hva dere mente i. Grunnen gjerne til at noen av "gutta" som du så fint kaller det, ikke får sånne poster påpekt er fordi noen av "gutta" sjeldent til aldri skriver slike. Selv om eldre medlemmer her på forumet fint kan spy ut eder og galle de også. Så tar jeg tak i noe jeg veit du har symta over før, noe som egentlig er helt greit at du ikke liker, i typen billige stikk og personangrep. Normalt sett så hadde jeg gitt faen, for de fleste har et lite snev sannhet av det i seg, mens du spyr ut om hvilken elendig bruker og en idiot Urmaker er, før du til slutt setter inn et elendig stikk på utsendet hans, som du sannsynligvis aldri har sett eller hørt noe om. Så at du som vanlig går inn i ditt lille skal og misforstår hele verden er faen ikke rart. Jeg er ikke sikker på om jeg skal kalle deg emo eller paranoid for du framstår som begge deler her. Endret 11. april 2011 av Big Tone 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 edit: Så ikke no offence-bruken før nå, Jotun. Var det et stikk tilbake etter posten min i går? Hehe <---- Et innlegg med innhold! Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 det er ikke mange sidene siden at Limbeck fikk gjennomgå pga skrivefeilene sine, om ikke DET er lavmål og patetisk så får du gjerne informere meg om hva du legger i de ordene. Den der kom fra meg, en ikke særlig respektert bruker her inne. Ei heller fortjener jeg å være det på lik linje med Jørgen osv, da jeg ikke har den samme mengden saklige og lange innlegg. For så vidt enig i hva du sier, men det er som oftest en grunn til dette. Game er vel av de som kommer med flest usaklige stikk her inne, men han kompenserer med gode innlegg. Du vet selv hvor vidt du kommer med saklige og gode, utfyllende innlegg her inne og kan ikke forvente å bli respektert på et annet grunnlag enn det. Når det gjelder Jotun er han et annet kapittel, men han er jo tross alt eldst, og bestevennen til Game, så det går bra. Skal ikke slenge så mange stikk den veien, da smeller det tilbake fortere enn en somalier en lørdagskveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå