IcedInsanity Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Owen innpå, putter 1 han da. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Fulham har jo tatt helt over nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Haha, RedCafè in disguise. Fullham hadde noen gode mnutter, men kampen er nok kjørt for deres del uansett. Tipper 3-0 med scoring på overtid. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Episk betyr ikke epic. Hvor kommer 'epic' inn i bildet? Fordi jeg regner med at han ikke beskriver stemningen på tribunen i en så stor kamp som episk i ordet rette betydning. Episk: episk a2 (fra gr epikos, av epos) fortellende, t forskj fra dramatisk, lyrisk e- diktning / e- teater (etter ty. episches Theater, av B. Brecht, 1926) fortellende teater; dialektisk teater. Epic adjective Also' date=' ep·i·cal. [/center']1. noting or pertaining to a long poetic composition, usually centered upon a hero, in which a series of great achievements or events is narrated in elevated style: Homer's Iliad is an epic poem. 2. resembling or suggesting such poetry: an epic novel on the founding of the country. 3. heroic; majestic; impressively great: the epic events of the war. 4. of unusually great size or extent: a crime wave of epic proportions. –noun 5. an epic poem. 6. epic poetry. 7. any composition resembling an epic. 8. something worthy to form the subject of an epic: The defense of the Alamo is an American epic. 9. ( initial capital letter ) Also called Old Ionic. the Greek dialect represented in the Iliad and the Odyssey, apparently Aeolic modified by Ionic. Endret 9. april 2011 av Jørgen Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Slakkeste siste 15 jeg noensinne har sett i en fotballkamp tror jeg Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 diskuter nå for faen ikke epic/episk her inne da!!! Herregud! Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Grei gjennomkøyring og 3 viktige poeng! Ein del fine angrep, før cruise kontrollen skrus på og tempoet senkes. Kjekt og sjå Anderson tilbake! Diverre skuffande lite liv på tribunen Blir nok mykje betre når Chelsea kjem på besøk på tysdag. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Får slenge opp denne eg da, siden så mange her inne tydeligvis syns den var så voldsomt passende. Så får vi se denne gangen når det er litt mer mediterte brukere som står for diskusjonen denne gangen. Dere er begge to helt latterlige som gidder å ta denne diskusjonen her og nå. Egentlig er også jeg latterlig som gidder å si ifra, men det virker som om ingenting kan stoppe dere. Idioter. Episk betyr ikke epic. Hvor kommer 'epic' inn i bildet? Fordi jeg regner med at han ikke beskriver stemningen på tribunen i en så stor kamp som episk i ordet rette betydning. Episk: episk a2 (fra gr epikos, av epos) fortellende, t forskj fra dramatisk, lyrisk e- diktning / e- teater (etter ty. episches Theater, av B. Brecht, 1926) fortellende teater; dialektisk teater. Epic adjective Also' date=' ep·i·cal. [/center']1. noting or pertaining to a long poetic composition, usually centered upon a hero, in which a series of great achievements or events is narrated in elevated style: Homer's Iliad is an epic poem. 2. resembling or suggesting such poetry: an epic novel on the founding of the country. 3. heroic; majestic; impressively great: the epic events of the war. 4. of unusually great size or extent: a crime wave of epic proportions. –noun 5. an epic poem. 6. epic poetry. 7. any composition resembling an epic. 8. something worthy to form the subject of an epic: The defense of the Alamo is an American epic. 9. ( initial capital letter ) Also called Old Ionic. the Greek dialect represented in the Iliad and the Odyssey, apparently Aeolic modified by Ionic. Endret 9. april 2011 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Kampen kan summeres opp med ett ord; Kontroll. Enkle tre poeng. Andreomgangen var en sjarmøretappe. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Duppet av på slutten av andre omgang jeg gitt. Skjedde jo ca ingenting. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) En solid kamp med mye fint spill fra vår side. Dagens overraskelse var Evra. Første virkelig gode kampen han gjør på en stund. Endret 9. april 2011 av Geir M Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Dere er begge to helt latterlige som gidder å ta denne diskusjonen her og nå. Egentlig er også jeg latterlig som gidder å si ifra, men det virker som om ingenting kan stoppe dere. Idioter. Du hisser deg opp for da ditt troll? Hva vi diskuterer og ikke skal egentlig du av alle gi en stor faen i. Er det i det hele tatt noen som fortjener benevnelsen "idiot" så er det da vitterlig deg, med dine patetiske kommentarer titt og ofte og kunnskapsløse utsagn. Og om du mener 4 kommentarer er en diskusjon så har ikke du vært mye utafor husets 4 vegger. Vil du fortsette denne diskusjonen også, eller skal du stoppe den med din pølseformede pekefinger? Hvem hissa seg opp, sa du? Edit: Årets enkleste trepoenger. Nani er stor. Endret 9. april 2011 av Shlaps Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Utviklet seg til å bli en transportetappe etter hvert. Tre nye poeng, én kamp mindre gjenstår og et skritt nærmere ligagull. Fin gjennomkjøring, nå skal all fokus rettes mot tirsdagens kamp! Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Så naturlignok ikke denne kampen, men så at Kakuta viste noe bra teknikk når jeg switchet innom. Hvordan var han i dag? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Eneste positive hos Fulham, i grunn. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Så naturlignok ikke denne kampen, men så at Kakuta viste noe bra teknikk når jeg switchet innom. Hvordan var han i dag? Viste mye bra teknikk. Skaffet et frispark rett utenfor 16-meteren i duell med Vidic. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Stålkontroll etter 8 bytter fra Chelsea-kampen. Uten tvil en enorm vinnerklubb. Kampen i dag ble litt passiv, men Berba viser klasse igjen og sammen med Anderson, Nani og Valencia blir det nesten urettferdig. Anderson er gull. Takk til alle som sendte PM med Sumo forresten. Det ordna seg Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Kontrollert kamp. En av Evras beste kamper for sesongen, og Nani leverer som vanlig. Gleder meg til Chelsea nå Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Så naturlignok ikke denne kampen, men så at Kakuta viste noe bra teknikk når jeg switchet innom. Hvordan var han i dag? Viste mye bra teknikk. Skaffet et frispark rett utenfor 16-meteren i duell med Vidic. Herlig. Blir spennende å se hvordan han og Sturridge utvikler seg videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå