Raste Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Vil egentlig ta med i hele verden jeg. Spiller han sånn neste sesong så vil jeg faen se han bli nominert til Fifa Player Of The Year. Fantastisk spiller i form! Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Jepp, stakkars dere. Nope, vi kommer oss videre vi, imotsetning til andre. Hvor vil du egentlig med den der..? Tolk det som du vil, var ikke direkte myntet på deg/dere. Merkelig at jeg tolket det mot meg, ettersom du siterte meg. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Cruisekontroll, Fulham har ingenting. Nani årets spiller i Premier League. Ellers må jeg bare si at stemningen er som sist oppgjør med Fulham på OT, tragisk. Det er intermission mellom CL-kveldene og storkampene på dette stadium av sesongen. Blasert og bortskjemt. Likevel vet man at mot Chelsea blir det episk. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Hvem faen er Bale? Hvem faen er Nasri? Ville heller hatt en enfotet Nani. 1 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Cruisekontroll, Fulham har ingenting. Nani årets spiller i Premier League. Ellers må jeg bare si at stemningen er som sist oppgjør med Fulham på OT, tragisk. Det er intermission mellom CL-kveldene og storkampene på dette stadium av sesongen. Blasert og bortskjemt. Likevel vet man at mot Chelsea blir det episk. Episk? Ehem. 1 Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Er i Usa for øyeblikket så om noen vil låne min TV2Sumo-konto, send pm. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Jepp, stakkars dere. Nope, vi kommer oss videre vi, imotsetning til andre. Hvor vil du egentlig med den der..? Tolk det som du vil, var ikke direkte myntet på deg/dere. Merkelig at jeg tolket det mot meg, ettersom du siterte meg. Dere er begge to helt latterlige som gidder å ta denne diskusjonen her og nå. Egentlig er også jeg latterlig som gidder å si ifra, men det virker som om ingenting kan stoppe dere. Idioter. 8 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Cruisekontroll, Fulham har ingenting. Nani årets spiller i Premier League. Ellers må jeg bare si at stemningen er som sist oppgjør med Fulham på OT, tragisk. Det er intermission mellom CL-kveldene og storkampene på dette stadium av sesongen. Blasert og bortskjemt. Likevel vet man at mot Chelsea blir det episk. Episk? Ehem. Kan du ikke si hva du mener isteden for å pisse rundt som en tosk? CL-kveld på OT er det få som kan matche. 4 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Kuszczak ser så utrolig usikker ut når ballen kommer til han. Blir helt nervøs. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Herlig omgang. Er ikke helt trygg bakover med PIG i mål, men framover det flatterende. Herlig å se gutta dominere, håper de fortsetter med det i andreomgang også! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Gibson fortsetter go'skudda. 1 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Får vel si kollektivt unnskyld her, jeg liker å pisse rundt på en lørdagsmorgen. Episk betyr ikke epic. Er bare å hisse opp United-supportere med Hentai-avatarer.. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Episk betyr ikke epic. Hvor kommer 'epic' inn i bildet? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Gibson sine skudd er bare en latterlig promp. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Bra at Berbatov skjøt utenfor mål der, eller så hadde FA gitt han straff for å misbruke dommeren. 2 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Dere er begge to helt latterlige som gidder å ta denne diskusjonen her og nå. Egentlig er også jeg latterlig som gidder å si ifra, men det virker som om ingenting kan stoppe dere. Idioter. Du hisser deg opp for da ditt troll? Hva vi diskuterer og ikke skal egentlig du av alle gi en stor faen i. Er det i det hele tatt noen som fortjener benevnelsen "idiot" så er det da vitterlig deg, med dine patetiske kommentarer titt og ofte og kunnskapsløse utsagn. Og om du mener 4 kommentarer er en diskusjon så har ikke du vært mye utafor husets 4 vegger. Vil du fortsette denne diskusjonen også, eller skal du stoppe den med din pølseformede pekefinger? Endret 9. april 2011 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 God redning av PIG det der. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Episk betyr ikke epic. Hvor kommer 'epic' inn i bildet? Fordi jeg regner med at han ikke beskriver stemningen på tribunen i en så stor kamp som episk i ordet rette betydning. Episk: episk a2 (fra gr epikos, av epos) fortellende, t forskj fra dramatisk, lyrisk e- diktning / e- teater (etter ty. episches Theater, av B. Brecht, 1926) fortellende teater; dialektisk teater. 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Haha, game, set aaand match. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Fy steike for ett angrep på kanten der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå