Latias Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Hvorfor ikke Fabio? Poteten burde spares i tilfelle Rafael ikke blir klar til tirsdagen. VDS Fabio - Smalling - Vidic - Evra Valencia - Carrick - Scholes - Nani Berbatov - Owen Hva har skjedd med Scholes? Hvorfor tror alle at han starter? Hvorfor skal han ikke starte? Fyren er selvskreven. Endret 8. april 2011 av Latias Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Valencia på høgre back kanskje Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Har på følelsen av at Gibbo skal spille... Lenke til kommentar
eveant Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Hvorfor ikke Fabio? Poteten burde spares i tilfelle Rafael ikke blir klar til tirsdagen. VDS Fabio - Smalling - Vidic - Evra Valencia - Carrick - Scholes - Nani Berbatov - Owen Hva har skjedd med Scholes? Hvorfor tror alle at han starter? Hvorfor skal han ikke starte? Fyren er selvskreven. Det mener da jeg og, men det har ikke virket som om Fergie har syntes det, denne sesongen. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Ikke et ueffent lag det der Latias og jeg ønsker meg noe lignende selv. Spesielt syntes jeg Owen fortjener en startplass ved siden av Berbatov, så kan heller Hernandez komme inn å fylle på med energi om det trengs i 2.omg. Edwin Fabio-Smalling-Vidic-Evra (blir han hvilt?) Nani-Scholes-Anderson-Park Berbatov-Owen Gleder meg til Fletcher kommer tilbake snart, vi trenger alle mann i innspurten. Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Har på følelsen av at Gibbo skal spille... Helt enig, jeg glemte faktisk av Gibson. Anderson spilte vel en hel omgang for reservene i går? (To mål og greier) Mulig han er aktuell for en start i lagoppstillingen i morgen, men føler på meg at det fort kan bli Scholes og Gibson, så hviles Carrick til tirsdsag. Scholes og Gibson kan fungere fint på midtbanen, men da tror jeg vi må ha Nani og Valencia på hver sin kant også hviler vi Park til tirsdag. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Tipper: VDS O'Shea - Smalling - Vidic - Evra Valencia - Carrick - Gibson - Nani Berbatov - Chicharito¨ Vil virkelig se Chicho imorgen. Endret 8. april 2011 av Medlem-205774 Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Trur VDS og Carrick blir spart! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Syke greier, drømte om kampen. Den endte 4-4. United lå under 1-4 til 65. minutt, Chicha kom innpå og putta hattrick. Håper på en litt mer kontrollert seier i dag, tipper det blir en ganske kjedelig og kontrollert affære mtp. at Chelsea-kampen ligger i bakhodet. Mitt lag PIG Oshea Smalling Vidic Fabio Valencia Gibson/Anderson Scholes Nani Berbatov Owen Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Syns virkelig at Owen fortjener startplass i dag, virker som en utrolig fin fyr til tross for at han har vært i Pool. Herregud som jeg skal sitte og glise den dagen han har PL trofeet i henda som blir i mai forhåpentligvis. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Han mangler fortsatt 4 kamper for å medalje. Håper ikke han får spille. Han er ikke engang en skygge av det han var for noen år siden og har totale mangler på det meste. Chicha er i storform og skal spille. Berbatov MÅ få spille nå som Rooney er ute. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Han kan vel søke for å få medalje om han ligger noen kamper under 10? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Joda, men da må du ha et grunnlag for å søke. Å si at han har 6 kamper er vel også litt feil, da de fleste / alle er som innbytter. Han har totalt 129 spilte minutter i PL denne sesongen. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Er det mange som står i fare for å ikke få en eventuell gullmedalje? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Er det mange som står i fare for å ikke få en eventuell gullmedalje? Obertan, Valencia, Fabio, Brown, PIG. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Hva skjer med Lindegaard egentlig? Han bør jo absolutt få spille nå som polakken uansett skal stikke. Håper/tror på følgende lag; Lindegaard Oshea - Smalling - Vidic - Fabio Nani - Gibson/Anderson - Scholes - Obertan Owen - Berbatov Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Lindegaard er skadet. NOW OFFICIAL MUFC TEAM: Kuszczak O'Shea Smalling Vidic Evra Gibson Scholes Anderson Valencia Nani Berbatov SUBS: van der Sar, Brown, Fabio, Carrick, Park, Hernandez, Owen. Endret 9. april 2011 av Speedbatov Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 WÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆT. Berbatov fra start. Bug. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) United line up; Kus,O'shea, Smalling, Vidic, Evra, Gibson, Scholes, Anderson, Valencia, Berbatov, Nani Subs; VDS, Brown, Owen, Park, Hernandez, Carrick, Fabio EDIT: I følge manutdreserves på Twitter. Endret 9. april 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå