Gå til innhold

Hva er best...? (til jenter)

5 stemmer

1. 1. Hva er best...?

• Chubby, svære og sterke gutter
    • Slanke veltrente, med six pack

Anbefalte innlegg

Ja, så heijeg har et spørsmål jeg har lurt på en stund nå. Jeg vet liksom ikk helt hva jeg skal gjøre. Jeg føler jeg har to ganske forskjellige valg. Enten så kan jeg trene like mye som jeg gjør nå og spise like mye som som jeg gjør nå (trengs for å bli stor) eller så kan jeg begynne og jogge mer og heller gå i underskudd når det gjelder karbohydrater. Er ikke feit , men som flere sier litt "chubby".

Så mitt sprm til dere, helst jenter, men så klart også gutter er:

Hva ser flottest ut, svære store, sterke gutter med et ekstra unødvendig fettlag eller tynne gutter med noe muskler og en markert sixpack?

Her mener jeg ikke verken spinkel eller feit :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Muskler så klart aldri å forakte. Men jeg mener en gutt/mann skal ha litt fett på kroppen, da spesielt på magen. Er ikke noe fint å være syltynn, og være markert rett og slett fordi man ikke har noe fett som skjuler musklene. Fett + muskler er bedre enn ingen fett + ingen muskler. Den idéelle mannen ser faktisk slik ut: http://exclaim.ca/images/up-_Hank_Von_Helvete.jpg

Igjen er det altså en gylden middelvei som er tingen. Det beste er å ha fett, men i tillegg ha så mye muskler at man er markert.

Lenke til kommentar

Muskler så klart aldri å forakte. Men jeg mener en gutt/mann skal ha litt fett på kroppen, da spesielt på magen. Er ikke noe fint å være syltynn, og være markert rett og slett fordi man ikke har noe fett som skjuler musklene. Fett + muskler er bedre enn ingen fett + ingen muskler. Den idéelle mannen ser faktisk slik ut: http://exclaim.ca/images/up-_Hank_Von_Helvete.jpg

Igjen er det altså en gylden middelvei som er tingen. Det beste er å ha fett, men i tillegg ha så mye muskler at man er markert.

Takk for svar! men han der vil jeg si var "feit" :)

Endret av Baklengs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...