protoneedhelp Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 (endret) hei! Vi skulle lese en bok til i morgen. Vi fikk den på mandag. Men jeg har vært syk og har så vidt begynt med boka. Og jeg har et oppgave ark hvor jeg skal svare på følgende spørsmål: Er Christopher en dynamisk eller en statisk person? Gi ekesempler. Beskriv hvordan han var før, og etter da han forandret seg. Noen som kan hjelpe meg? Det er bare jeg som har fått denne oppgaven, fordi jeg har for lite vurderingssituasjoner. takk på forhånd. Endret 7. april 2011 av protoneedhelp Lenke til kommentar
lillepy Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 vil si at christopher er veldig statisk. Han følger de samme rutinene hver dag, og gjør lite for at hverdagen hans skal forandre seg. han søker ikke noe nytt, men føler seg trygg ved det gamle..... du kan jo utdype det litt mer, jeg orker ikke skrive en hel oppgave her du skal ikke komme langt inn i boka for å klare å finne noen eksempler. Husker ikke så veldig av hvordan han ble senere i boka, men han forandret seg jo litt. Det er en ganske enkel bok å lese, og enkle spørsmål for denne boken.. så det skal ikke være noe problem å lese boka ganske kjapt og skrive ned oppgaven enda kjappere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå