Amriden Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Jeg er skikkelig nOOb når det gjelder digitalkamera. Så er det noen som vet svaret på topic? Håper på positiv respons Lenke til kommentar
Patriot Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Fulgte med bruksanvisning når jeg kjøpte kameraet, tar jeg ikke helt feil, så fulgte det nok med bruksanvisning med ditt også Lenke til kommentar
Drake Ramore Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Med "Long Shutter" på i "Rec. Menu" gir deg 1-15 sek (husk stativ!) å velge i mellom... men vil du f.eks. stille inn på 1/60 eller andre, lavere lukkertider er du prisgitt automatikken. Canon sine PowerShot sider er også til hjelp (med manualer) Lenke til kommentar
letmein Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Fulgte med bruksanvisning når jeg kjøpte kameraet, tar jeg ikke helt feil, så fulgte det nok med bruksanvisning med ditt også (har bare Ixus V2, men går sikkert for samme ulla.. ) Manualen som fulge med mitt kamera var på Tysk og andre snuske språk som jeg ikke sjønner. Mulig dette er samme tilfellet til Amriden, men ja.. det står nok i manualen.. en plass... Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2003 Fulgte med bruksanvisning når jeg kjøpte kameraet, tar jeg ikke helt feil, så fulgte det nok med bruksanvisning med ditt også Når jeg kljøpte kamera i Hong Kong på ferie så har jeg ikke bruksannvisning på språk jeg forstår. Ellers hadde jeg vel ikke spurt. Takk for hjelpen Drake Ramore. Nå er mine problemer løst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå