Gå til innhold

Hva mener du om innvandring og hvor står du på den politiske skalaen?


  

14 stemmer

  1. 1. Hvor ligger du på den politiske skalaen og hva mener du om dagens innvandringspolitikk?

    • Jeg er til venstre for midten og vil ha mer eller samme mengde innvandring
    • Jeg er til venstre for midten og vil ha mindre innvandring
    • Jeg er til høyre for midten og vil ha mer eller samme mengde innvandring
    • Jeg er til høyre for midten og vil ha mindre innvandring


Anbefalte innlegg

Innvandring og Islam er et svært hett tema på diskusjon.no, hvertfall i den siste tiden. I slike debatter ser jeg svært ofte at de motstående partene blir stemplet som henholdsvis "sosialister" og "høyreekstremister" - man tilhører enten den venstre siden av skalaen, samtidig som man vil ta i mot innvandrere, eller, så hører man til den høyre siden og er samtidig i mot innvandring. Men trenger det nødvendigvis forholde seg slik? I pollen kan du angi om hvorvidt du er

 

  • til venstre for midten og er for innvandring
  • til venstre for midten og er mot innvandring
  • til høyre for midten og er for innvandring
  • til høyre for midten og er mot innvandring

Og nå snakker jeg selvfølgelig om du er venstre eller høyre på skalaen i andre henseender enn innvandring.

 

Jeg er personlig en sær miks av FrP og SV. Jeg skulle gjerne ha klipt ut førstnevntes politikk på innvandring og limt det inn på partiprogrammet til SV.

Endret av Magnus_L
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Burde det kanskje stå "For mer innvandring" eller "For mindre innvandring". Eller kanskje noe i den duren?

 

Til høyre, liker Det Liberale Folkeparti endel. Har ikke helt bestemt meg på innvandrings spørsmålet.

 

Blir ikke det mye det samme av det som står der allerede?

 

Jo det blir det, men man kan mislike det i den formen at det er for lite innvandring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...