Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 10. april 2011 Rapporter Del Skrevet 10. april 2011 [OT]Det er overgripere som voldtar barn og disse har ikke nødvendigvis pedofil legning.[/OT] DLD har vært et alvorlig slag for min tillit til at politikere er oppgående mennesker. Det er en såpass graverende prinsippvridning at jeg tror politikerne rett og slett er for dumme til å fatte hva de driver med. Intet fornuftig menneske kan være for et regime som her er foreslått. Dersom politikerne faktisk forstår hva de her gjør mot befolkningen er dette i sannhet enda mer skremmende enn at uvitenhet er årsak til innføringen. Jeg er dypt skuffet over, og flau på vegne av, Jens og Erna. Samtidig er jeg skremt av hva fremtiden kan bringe oss alle. Lenke til kommentar
MosRew Skrevet 10. april 2011 Rapporter Del Skrevet 10. april 2011 Når trår datalagringsdirketivet i kraft? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 10. april 2011 Rapporter Del Skrevet 10. april 2011 April neste år er vel planen. Lenke til kommentar
gullsmurf Skrevet 11. april 2011 Rapporter Del Skrevet 11. april 2011 http://www.aftenposten.no/meninger/spaltister/aspaas/article4088770.ece Tror noen har tatt en pille for mye her i gården... Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 11. april 2011 Rapporter Del Skrevet 11. april 2011 (endret) Først kom de for å hente kommunistene, men jeg protesterte ikke, for jeg var ikke kommunist. Så kom de for å hente sosialdemokratene, men jeg protesterte ikke, for jeg var ikke sosialdemokrat. Så kom de for å hente fagforeningslederne, men jeg protesterte ikke, for jeg var ikke fagforeningsleder. Så kom de for å hente jødene, men jeg protesterte ikke, for jeg var ikke jøde. Da de kom for å hente meg, var det ingen tilbake til å protestere. Martin Niemüller Endret 11. april 2011 av Maxopp 1 Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 15. april 2011 Rapporter Del Skrevet 15. april 2011 ShadowMaster 1+ I et demokratisk land burde DLD aldri blitt tillat når flertallet er imot. Det er bare den lille gruppen med elitistjerks på tinget som er for. All heil the demoCRAZY! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg