bassmania Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 ikke at jeg ikke finner, men at jeg ikke gidder :wink: hehe. Hvorfor bruke min tid på det, når noen av dere kan si det, siden alle er så hjelpsome. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Joda. Greit nok det, men det tar kortere tid å lete de fram selv enn å vente på svar Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 men da er jeg sikkret på at jeg ikke får feil drivere. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 poengene min i 3DMark 2001 SE gikk opp litt over 100 poeng med alt av, men opp nesten 2000 med alt på, så nå er forskjellen kun 300 poeng. Jeg glemte å slå av mange av de små programmene som sto på, så ble resultatet med alt på 400 poeng mer enn alt av, rart? (men totalt var poengene 2500 poeng under, enn når programmene var av) 3DMark 2003 slutta å funke, samme problem som sist jeg ikke fikk det til, at den restarter maskinen, forrige gang hjalp det å legge inn patchen (330), jeg la den inn på nytt, og programmet kom litt lenger, men ble restartet igjen. Må jeg legge inn hele skiten på nytt? Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Flickering and display corruption in the game NeverWinter Nights is now resolved W00t På tide! :-/ Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Vel, da var 4 ukers ferie (nærmere bestemt i Filippinene) unnagjort - uten å ha være på internett og dermed forumet hele denne perioden. Det gikk ganske så greit, men det er godt å være på plass igjen... Gikk da igjennom den obligatoriske runden med oppdatering av drivere og programmer, og Catalyst 3.6 ble da lagt inn (oppgraderte fra 3.4). Det jeg først umiddelbart merket, var at ESC-buggen i CS nå er 100% fikset. i 3.4 gikk det en 6-8 sekunder fra man trykket ESC til man kom inn i menyen/spillet. NWN ser også mye bedre ut, som 3.6 lovet. Eneste buggen jeg fremdeles har, er at Text-TV delen i MMC 8.5 (har et 9700 Pro AIW) fremdeles ikke virker fullstendig. Men dette er vel mer en bug i MMC. Merker ellers ikke så store forskjeller i ytelse, for jeg regner med at ATI nå konsentrerer seg på å eliminere flest mulig bugs og heller spare ytelsesøkningene når nye kort fra dem, eller NVIDIA, kommer. Så sånn sett er jeg fornøyd med 3.6-driveren... Lenke til kommentar
Mio Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 men da er jeg sikkret på at jeg ikke får feil drivere. Hvis du får feil drivere på den siden,så kan du ikke lese Du velger Graphics driver "windows system" og Radeon family. Så leser du hvordan du skal installere driverne...voila! Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Jaja, de har fortsatt ikke klart å fixe piltastene og shift problemet i CS da... Skandale! (problemet er at om en bruker shift til å gå med og piltastene til å bevege seg, vil en alltid springe eller alltid gå.) Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Jaja, de har fortsatt ikke klart å fixe piltastene og shift problemet i CS da... Skandale! (problemet er at om en bruker shift til å gå med og piltastene til å bevege seg, vil en alltid springe eller alltid gå.) Det har da vel for pokker ikke noe med skjermkort driverne å gjøre... des,OUT! Lenke til kommentar
notarget Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Jaja, de har fortsatt ikke klart å fixe piltastene og shift problemet i CS da... Skandale! (problemet er at om en bruker shift til å gå med og piltastene til å bevege seg, vil en alltid springe eller alltid gå.) Har det dumme Shift problemet i CS også, hvis jeg bruker piltastene til å bevege meg, så hopper jeg alltid når jeg skal gå framover Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå