John Kr Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 På denne siden hadde ATI sine referanse drivere som var beregnet for PB kort: http://mirror.ati.com/support/drivers/powered.html Lenke til kommentar
It's me Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Hadde før 3.5 drivere og byttet nå til 3.6: 3Dmarks01 gikk opp 50poeng mens 3dmark03 gikk ned 20 poeng, altså uvesentlige marginer. Har ikke fått testet noen spill enda, men tviler store forskjeller der. Fra 3.4 til 3.5 derimot gikk jeg fra 70fps til 100fps, noe jeg trygt kan kalle fremgang, men 3dmarks score sank noe. Med mindre man har bugs er det neppe noen vits i å oppdatere fra 3.5 til 3.6, men er jo alltid ålright å ha de nyeste driverene Lenke til kommentar
Blib Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Flickering and display corruption in the game NeverWinter Nights is now resolved W00t Har du testet det? Jeg kunne ikke SPILLE NWN før pga at jeg hadde en framerate på 0.5-1 Lenke til kommentar
norway Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Jeg fikk faktisk nye problemer med den nye driveren som jeg ikke hadde med den gammle. Er ikke det feil vei ? Akkurat som å gå bakover i en kø...? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 3,6 funker fint her hadde prob med 3,5 så jeg kjørte 3,2 til nå, merker ikke noen ytelsesforskjell Lenke til kommentar
alexf Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Flickering and display corruption in the game NeverWinter Nights is now resolved W00t Har du testet det? Jeg kunne ikke SPILLE NWN før pga at jeg hadde en framerate på 0.5-1 Har ikke funnet Catalyst 3.6 drivere for mitt PB radeon 9700pro kort. Tror Driverene på ati.com er BB. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Det spiller INGEN rolle om det er PB eller BB drivere, de er de samme uansett... des,OUT! Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Jeg installerte BB driverne i går på mitt Hercules 9800Pro -- det fungerer utmerket. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 PB = Powerd by ATi BB = Build by ATi Hercules har vel berre ein RAMDAC, så derfor kan korta klikke med den orginale Ati drivern når drivern prøver og "starte" den ramdac'n som ikkje er der. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Hercules har vel berre ein RAMDAC, så derfor kan korta klikke med den orginale Ati drivern når drivern prøver og "starte" den ramdac'n som ikkje er der. RAMDAC hva betyr dette og hva er det? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Ramdac'n er den som tegner opp bildet på skjermen. Mulig Hercules har 2 ramdac'r no, men trur dei har hatt skjermkort med 1 ramdac før i allefall. Sakset fra www.omegacorner.com HERCULES VIDEO CARDS AND NORMAL ATI DRIVERS I just discovered what the problem with the Hercules cards is... Only ONE setting is different from the normal ATI drivers: DisableOverlayTheaterMode On the normal drivers this is turned OFF by default, but in Hercules it is ON, You know why? Because there is no second RamDac and thus, if it is enabled in the drivers, they will try to load the secondary RamDac and the card will not boot. To install normal drivers (like mine) in Hercules cards just run the setup, after the drivers are installed don't restart. Go into the registry and look for this key: DisableOverlayTheaterMode Change it from "0" to "1" in every instance, then exit and restart. They should work now. If not let me know... Good Luck! Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 En Ramdac pr. skjerm du skal ha bilde på, de aller fleste kort har mulighet for to skjermer i dag, uavhengig om det BB eller PB ATI... des,OUT! Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Hercules har vel berre ein RAMDAC, så derfor kan korta klikke med den orginale Ati drivern når drivern prøver og "starte" den ramdac'n som ikkje er der. Dette var et faktum bare ved de første Radeon8500 kortene Hercules ga ut. De gadd ikke ta med den 2. eksterne DAC'en som ATi, og de andre produsentene, hadde. Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 hey, kan noen av dere gi meg siden hvor jeg kan få lastet ned catalyst 3.6 drivere, hele siden liksom, ikke bare www.ati.com, fordi jeg er ikke så flink til å lete. hehe. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 http://www2.ati.com/drivers/wxp-w2k-cataly...010027c-efg.exe Lenke til kommentar
the_auditor Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 noen som har testa cs med 3.6? er esc delay'en borte og er det mulig å trykke alt+tab? Lenke til kommentar
the_auditor Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 testa de selv funker som en drøm bugsene er fjerna! Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 hey, kan noen av dere gi meg siden hvor jeg kan få lastet ned catalyst 3.6 drivere, hele siden liksom, ikke bare www.ati.com, fordi jeg er ikke så flink til å lete. hehe. Du skal være veldig dårlig til lete hvis du ikke finner driverne på www.ati.com Det står klart og tydlig "drivers and software" :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå